Hop til indhold

søger dejlig kvinde

Featured Replies

Skrevet

søge en dejlig kvinde i alder 35-52 år 

dejlig figur 

der elske sex 

prisen det finder vi ud af

Skrevet
Tyren75 skrev, for 5 minutter siden:

hvor skal jeg så skrive ?

Hvis ikke du selv vil finde kvinden blandt deres annoncer, så kan du (vist nok) oprette din egen annonce på annoncelight eller andre steder. Jeg tror dog heller ikke det giver særlig mange resultater. Ellers er der sugerdating siderne.

Men når det kommer til prostituerede, så er det nemmest at kontakte kvinderne direkte via deres annoncer. De kommer sjældent løbende af sig selv.

Redigeret af AB455

Skrevet
Tyren75 skrev, for 26 minutter siden:

Du kunne lave en efterlysning i det rigtige forum. Det er en god idé, at gøre sig bekendt med forummets opbygning (og regler) inden første indlæg….

Beskriv hvilken type kvinde du søger, og hvor i landet, så er der måske hjælp at hente.

Skrevet
Tyren75 skrev, for 2 timer siden:

EFTERLYSNING i den region/by, du EFTERLYSER (naturligvis)

OPRET TRÅD
FIND HVOR I UNDERRUBRIK (er du på Bornholm, Færørerne eller i Skagen?) - eller vil du rejse/have besøg fra hele Danmark uanset hvor du bor?
VÆR SPECIFIK (nationalitet, alder, behov, pris)

Eller søg selv (ja, det kan man faktisk godt) og evt kan man begynde med at søge herinde i de egne, man selv efterlyser fra 

Dette er dig: "hyggesnak" rubrikken og uklar, diffus efterlysning i overskrift

søger dejlig kvinde

af Tyren75, for 2 timer siden in Hyggesnak

Tyren75 skrev, for 2 timer siden:

søge en dejlig kvinde i alder 35-52 år 

dejlig figur 

der elske sex 

prisen det finder vi ud af

HVAD er dejlig figur (for mig er det 150 kg og former eller hov, måske mente jeg saltstangstynd og under 50 kg og max 160 cm høj)

Du vil altså ikke mødes med en på 34 år eller 53?

"Elsker sex": så altså ikke mange af de udenlandske, der er bollefabrik, flyttet rundt, handlet, tvunget eller kun her for at tjene penge hurtigst muligt med mindst mulig anstrengelse?

Prisen finder vi ud af: du må jo vide, hvad du max vil og kan give og for hvor lang tid og for hvad!

Kom nu ind i kampen Tyren75. Din tråd oprettet i Hyggesnak med diffus efterlysning svarer lidt til i det irkelige liv at gå ind i et supermarked, restaurant eller på en bar og i døren råbe: 

JEG VIL HAVE NOGET DEJLIGT MAD/DRIKKE MELLEM 35 og 52 ÅR OG PRISEN FINDER VI UD AF....!

Skrevet
Martijes skrev, for 57 minutter siden:

JEG VIL HAVE NOGET DEJLIGT MAD/DRIKKE MELLEM 35 og 52 ÅR

Det vil jeg af sundhedsmæssige årsager fraråde, godt nok har vi stop madspild, men alligevel….. ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 19 minutter siden:

sundhedsmæssige årsager fraråde,

Afsproring, men en god 40 års lagret Jambon eller Sardisk Pecorino (kald det bare PIK´orino) er tit prikken over i´et, der hæver hverdags pasta fx op til himmelske mundfulde ligesom Aceto kan, og pendanten til Jer GLÆDEspiger er vel, at man specificerer "dejligt" i ens egen definition og evt "tager smøger med" på vejen, hvis man bedes om det (og kan) og dermed påbegynder hyrdetimen på god fod....

TS råber (høfligt) jo blot på "mad" dvs kvinde og/eller sex og udover alder og "dejlig" og "elsker sex", er rammerne åbenbart ret brede.

Tænker han tror dette forum er en dating-tinder side, hvor man får svar i tusindevis af liderlige kvinder i sin indbakke og HVOR i landet intet betyder, imens "prisen bliver vi enige om" vist indikerer en lille mangel på forståelse af GP´ere´s job og service (som om der lige kan pruttes lidt).

Uanset siden er ny, undrer det mig til stadighed, at så mange mennesker ikke formår at spørge sig selv inden søgning, når der nu engang kun er een person, der kender ts behov, pengepung, bolig, mobilitet osv. 

Redigeret af Martijes

Skrevet
Tyren75 skrev, for 3 timer siden:

søge en dejlig kvinde

Prøv at spørge dig selv først. 
Hvor bor du, hvor kan du rejse til, hvor meget vil du betale, hvis du skal have besøg: en pige fra Bornholm vil nok have lidt til færge- eller fly billetten, hvis du bor i Hanstholm.
Hvad ØNSKER du (behov) af mødet: rollespil, bare et knald, kærestesex, masso, skal hun tisse på dig, vil du klædes ud, har du 2 timer til rådighed eller er det et hurtigt knald på et kvarter.....
Vi kan ikke engang bede om at flytte tråden, når ingen aner, hvor du bor/søger i landet.

Du kan jo kontakte 20 piger fra deres annnoncer via mail, sms eller ringe og spørge, om de lyver eller de nu ER 40 eller 27 eller 50 år, når dit krav er mellem 35-52. 
Tænk hvis du fanger en, der siger, hun er dejlig og elsker sex, men hun er 53 og bor i Marstal. 
Tænk hvis du kun vil 15 eller 30 minutter og har 1000,- kroner at bruge men de 7, du finder eller vi linker til dig alle kun kører ud for minimum een time og tager 1800,- 

Men Katrin i Esbjerg har jeg hørt er "dejlig" og hun er vist mellem 35 og 52 år. 

Hende og alle andre kan du læse om, hvis du fra forsiden klikker FORUM og finder fx den region (Fyn, Jylland eller Sjælland), hvor du selv bor. 
Hvilket er nemmere, når du har spurgt dig selv, mere præcist, hvad du leder efter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.