Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte JJ for nogle uger siden efter at have læst et par opmuntrende anmeldelser herinde - og udbuddet lige den dag ellers var tyndt (eller dårligt anmeldt)... desværre gik jeg semi-skuffet derfra! 

Vi havde forhånd aftalt, at hun skulle være blid - men dominant - og at det var vigtigt med kys ... og at hun gerne måtte spytte og komme i min mund. Fik lovning på det hele ... men fik det faktisk ikke. JJ er en fræk nok tøs - slank med et par knaldhårde silikonekasser og stramme balder. Må sige stedet ikke imponerer - er (som også er nævnt i andre anmeldelser) en gammel gildesal i kælderen på et hus. Der roder helt tosset meget - på hele ejendommen. Bare ikke særlig classy - men det fungerer. 

Fik mig et hurtigt bad - og så fik jeg ellers lov til at sutte hende hård. Hun gjorde det fint - brugte min mund godt og lod også et par spytklatter dale ned i min mund - og så pik igen. Men hun virkede noget stiv i det - hun ømmede sig hver gang hun skulle bevæge sig - og måtte også trække en høj barstol hen og sidde på. Måske hun bare har givet den for meget gas med en anden ... who knows?!

Da hun ellers var klar røg jeg om på alle fire - kondom på kalorius - og så lempede hun den ellers ind. Vil ikke kalde hende blid - men absolut heller ikke voldsom. Jeg fik rigtig meget pik ... men havde faktisk ønsket lidt flere stillinger - og kys, som der ikke var ét eneste af til min store skuffelse. Hun endte med at slutte fint af i min mund - og fulgte det efter med en spytklat. Så lagde hun sig til rette oven på mig i 69'er og suttede mig til jeg kom - med hendes stadig hårde pik i hele munden. 

Skuffelsen bestod i de manglende kys, som er ret essentielle for mig - og som jeg derfor altid lige får bekræftet på forhånd - og den lidt stive tilgang, hvor kun doggy var på programmet. Hun performer fint - og hvis man kan lide at få en ordentlig omgang pik, så leverer hun også det - trods ømhed (eller hvad det nu end var). 

Men jeg kommer ikke igen ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse. Synes det lyder som om du har fået det du har bestilt dog minus kys. Hvis du kun går efter 100% oplevelser med en ladyboy er jeg bange for du bliver slemt skuffet de fleste gange, hvis der ikke skal mere til at ødelægge din helhedsoplevelse på 1. besøg. At hun ømmer sig er vel inden for den menneskelige skive tænker jeg og de to gange jeg har været sammen med hende kneppede hun mig som en olympisk gudinde og så kan jeg faktisk godt forstå hun på et tidspunkt bliver øm. Jeg undrede mig mere over at hun nærmest konstant er kampklar med den stiveste pik til at dolke sine kunder. Jeg mindes også jeg i en periode nærmest planlagde hele forløbet inden i hovedet inden jeg tog afsted og det meget sjældent blev sådan, uanset om det var med kvinder eller ladyboys. Mine sexoplevelser er blevet SÅ meget bedre efter jeg bare føler stemningen i rummet og træder gaspedalen i bund. I JJ's tilfælde betød det at hun gennempulede mig første gang vi var sammen og på et tidspunkt forsøgte at fiste min røv, hvilket hverken er sket før eller siden med andre. Det var ikke noget jeg normalt ville turde kaste mig ud i og jeg stoppede hende også da hun nåede til 5 fingre og nærmede sig knoerne, der kunne min røv simpelthen ikke rumme mere. Senere har jeg tænkt tilbage på det som noget af det vildeste jeg har prøvet og ikke noget der ødelagde min helhedsoplevelse, tværtimod. Tror du kan få bedre oplevelser ved at tage det lidt mere afslappet, planlægge mindre og så finde en ladyboy der lærer dig at kende over et par ture, hvor du stille og roligt tuner hende ind på dine behov. JJ kyssede faktisk mig uden jeg havde bedt om det og det er faktisk en af de ting jeg godt kan undvære, så da jeg besøgte hende anden gang sagde jeg det bare til hende og så undlod hun at kysse. Håber du får tunet dig ind på det perfekte med en derude, men desværre har de det jo med at forsvinde når man endelig har opbygget det perfekte forhold, hvor man ikke behøver at sige noget, men de bare ved præcis hvilket knapper man godt kan li de trykker på. God jagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt genkende det med at der er rodet på stedet. Men hun er en great performer og sjældent er jeg blevet behandlet så hårdhændet som den dag jeg besøgte hende. Hun pulede mig i mere end 1 time i flere stillinger og da hun kom proppede hun sin hårde pik ned i halsen på mig så jeg var ved at blive kvalt. Det skal også siges at hun gav masser af hårde lussinger og tog kvælertag på mig da hun tog mig i missionæren. Alt det havde jeg bedt om..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, den 2.9.2023 at 07:30:

Tak for en fin anmeldelse. Synes det lyder som om du har fået det du har bestilt dog minus kys. Hvis du kun går efter 100% oplevelser med en ladyboy er jeg bange for du bliver slemt skuffet de fleste gange, hvis der ikke skal mere til at ødelægge din helhedsoplevelse på 1. besøg. 

Tænker jeg har ramt hende på en off dag. Jeg går ikke ind med en køreplan i hovedet - efter +200 besøg hos 'ladies of the night', så er jeg klar over, at det sker alligevel sjældent - men jeg synes, at når man har lavet en aftale på forhånd (og der er OK på den), så skal den også leveres. Især når det er understreget, at det er vigtigt. 

Hun var i det store hele bestemt fræk og præsterede jo også på de fleste punkter - hvilket jeg også mener, at min anmeldelse fortæller - men hun fejlede på det ene punkt, som jeg helst bare ikke ønsker at undvære. Ville ikke satse hårdt tjente penge på, at hun er mere med på legen næste gang - så hellere søge andre græsgange. Hvis jeg skulle have forsøgt igen, så skulle hun have været både frækkere og mere lækker - men det er jo smag og behag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, den 2.9.2023 at 01:04:

Besøgte JJ for nogle uger siden efter at have læst et par opmuntrende anmeldelser herinde - og udbuddet lige den dag ellers var tyndt (eller dårligt anmeldt)... desværre gik jeg semi-skuffet derfra! 

Vi havde forhånd aftalt, at hun skulle være blid - men dominant - og at det var vigtigt med kys ... og at hun gerne måtte spytte og komme i min mund. Fik lovning på det hele ... men fik det faktisk ikke. JJ er en fræk nok tøs - slank med et par knaldhårde silikonekasser og stramme balder. Må sige stedet ikke imponerer - er (som også er nævnt i andre anmeldelser) en gammel gildesal i kælderen på et hus. Der roder helt tosset meget - på hele ejendommen. Bare ikke særlig classy - men det fungerer. 

Fik mig et hurtigt bad - og så fik jeg ellers lov til at sutte hende hård. Hun gjorde det fint - brugte min mund godt og lod også et par spytklatter dale ned i min mund - og så pik igen. Men hun virkede noget stiv i det - hun ømmede sig hver gang hun skulle bevæge sig - og måtte også trække en høj barstol hen og sidde på. Måske hun bare har givet den for meget gas med en anden ... who knows?!

Da hun ellers var klar røg jeg om på alle fire - kondom på kalorius - og så lempede hun den ellers ind. Vil ikke kalde hende blid - men absolut heller ikke voldsom. Jeg fik rigtig meget pik ... men havde faktisk ønsket lidt flere stillinger - og kys, som der ikke var ét eneste af til min store skuffelse. Hun endte med at slutte fint af i min mund - og fulgte det efter med en spytklat. Så lagde hun sig til rette oven på mig i 69'er og suttede mig til jeg kom - med hendes stadig hårde pik i hele munden. 

Skuffelsen bestod i de manglende kys, som er ret essentielle for mig - og som jeg derfor altid lige får bekræftet på forhånd - og den lidt stive tilgang, hvor kun doggy var på programmet. Hun performer fint - og hvis man kan lide at få en ordentlig omgang pik, så leverer hun også det - trods ømhed (eller hvad det nu end var). 

Men jeg kommer ikke igen ... 

Tror du har været lidt uheldig for dagen. Har besøgt jj flere gange, hun var faktisk min allerførste ladyboy og hendes mega dybe tunge slasker er noget af det der tænder mig mest med hende. Syntrs du skal gi hende en chance til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...