Hop til indhold

Episk Massage Gry Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde i længere tid været nysgerrig på at prøve episk massage, og i dag bød muligheden sig så i Randers. Jeg mødte den jordnære, søde, behagelige og ikke mindst kompetente Gry. Hun forklarede hvad det gik ud på og jeg fik lov til klæde mig af og lægge mig på briksen. Allerede ved første berøring vidste jeg at det her vil blive godt. Efter en lille massage på bagsiden gik hun i gang med forsiden hvor Det stort set udelukkende handlede om  min kønsorganer. Jeg har aldrig oplevet noget så godt! Det kan virkelig anbefales. Fik den vildeste orgasme!!! Bestemt ikke sidste gang jeg prøver dette

Redigeret af Weidemann79

Skrevet

Kan du beskrive hendes udseende lidt? Passer alderen?

Skrevet
  • Author
Graphite skrev, den 3.9.2023 at 09:36:

Kan du beskrive hendes udseende lidt? Passer alderen?

Hun er en pæn pige. Utrolig nærværende og imødekommende. Og der er dig det handler om. Hun kan sit kram. Vil mene alderen passer

Skrevet
  • Author
Skattejægeren skrev, den 5.9.2023 at 17:51:

Er det med gensidig berøring?

nej.

Skrevet
  • Author

hun er pn men det er hendes evner det handler om. luk øjne og nyd

• 8 months later...
Skrevet
Weidemann79 skrev, den 1.9.2023 at 22:51:

Jeg havde i længere tid været nysgerrig på at prøve episk massage, og i dag bød muligheden sig så i Randers. Jeg mødte den jordnære, søde, behagelige og ikke mindst kompetente Gry. Hun forklarede hvad det gik ud på og jeg fik lov til klæde mig af og lægge mig på briksen. Allerede ved første berøring vidste jeg at det her vil blive godt. Efter en lille massage på bagsiden gik hun i gang med forsiden hvor Det stort set udelukkende handlede om  min kønsorganer. Jeg har aldrig oplevet noget så godt! Det kan virkelig anbefales. Fik den vildeste orgasme!!! Bestemt ikke sidste gang jeg prøver dette

ved godt denne er lidt gammel.

men episk gry, har hun tøj på? altså ikke b2b, eller er hun i undertøj

Skrevet
benny49 skrev, den 12.5.2024 at 13:32:

ved godt denne er lidt gammel.

men episk gry, har hun tøj på? altså ikke b2b, eller er hun i undertøj

Du kan læse om konceptet på hjemmesiden og de forskellige behandlinger, som står længere oppe i tråden.

De rører dig og ikk omvendt.  De er påklædt.  Jeg har prøvet Asta i København og det var rigtigt godt.

/ Western.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så har jeg været forbi Gry. Fantastisk oplevelse. Nåede dog ikke lige det sidste bump på vejen, men det håber jeg på næste gang.

Gry indledte med en kort snak om hvad det hele gik ud på og lyttede til mine forventninger. Snakken var stille og roligt og hun var virkelig interesseret i mine svar.

Hun brugte undervejs helt fantastiske teknikker der virkelig kunne gang i tingene.

Uheldigvis fik jeg ikke oplyst at lette strøg fik mig ud af zonen pga. kilden, hvilket nok var grunden til at jeg ikke kom helt i mål. Det var min egen skyld.

Parkering er diskret, ditto indgangen til stedet.

Mine varmeste anbefalinger og der er helt sikkert et genbesøg på vej :-)  

Redigeret af The_Boobman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.