Kdr7500 12 Skrevet 1. September, 2023 Hej. Er der nogle som har mødt eller kan berette og pigen/parret som kommer til Amager torsdag næste uge? Overvejer at aflægge dem et besøg, men vil godt lige høre om der er nogle som har erfaringer de vil dele ud af. https://annoncelight.dk/showad/381294 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kdr7500 12 Skrevet 5. September, 2023 Slet ingen som har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 5. September, 2023 Jeg håber sgu at alle holder sig væk, med de priser. Bevares, hun ser da lækker ud, men der burde være grænser for hvor dumme vi er… Sorry for afsporingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kdr7500 12 Skrevet 5. September, 2023 Enig det er nok i den dyre ende….men det er mere set-uppet jeg tænder på, og det synes jeg ikke der så mange som tilbyder - men heldigvis er det et frit land vi lever i. Jeg har taget chancen og booket en tid, så må jeg se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 316 Skrevet 6. September, 2023 Jeg er mere bekymret for det lovlige. En kvinde skal give samtykke til at være sammen med en mand. Pigen er spændt fast, blindfolded og har en gagball så hun ikke kan tale. Hvordan ved man egentligt at hun giver samtykke? Og manden kigger på men har maske på, så det er kun dig som gæst der ikke er skjult. Det hele virker bare for mærkeligt til at jeg ville turde deltage i sådan et setup. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 7. September, 2023 Prisen er helt i orden i min verden. Havde det været 2000 var det en anden snak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kdr7500 12 Skrevet 9. September, 2023 Jeg var en tur forbi i torsdags og besøge parret. Jeg kan kun sige at det absolut ikke er sidste gang. Jeg elsker deres koncept. Jeg ankom foran hotellet, hurtig korrespondance over mailen hvor jeg fik etage og deres værelsesnr. Så ind og finde elevatoren og hotelværelset, og med adrenalinen og liderligheden pumpende i kroppen bankede jeg på deres dør. Den blev hurtigt åbnet, hvor jeg blev taget imod af M. Pengene blev overleveret, og der lå hun så på sengen, præcist som beskrevet i deres annonce. Der er ingen tvivl om det er pigen fra billederne, og at det samtidig gøres på frivillig basis for hun var sjaskvåd og total pik klar. Og hun pev og stønnede (som hun nu kunne med en gagball i munden) hele vejen igennem mit foretagende. Så der er ingen grund til at sætte spørgsmålstegn ved deres oprigtighed. Og hvis man tænder på set uppet kan jeg kun anbefale man kommer afsted. God weekend herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 9. September, 2023 Lyder frækt, synd annoncen er væk, så man ikke kan se pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kdr7500 12 Skrevet 9. September, 2023 Deres annonce er nok kun aktiv når de er “på”. Men tror mig, hun er lækker, som i VIRKELIG lækker og fræk ….var ærligt talt lidt skeptisk da jeg så annoncen og efterfølgende aftalte et møde, da det næsten virkede for godt til at være sandt - men det holder 110%….jeg har næsten lyst til at skrive det modsatte så jeg kan have hende for mig selv (griner). Men vi er her jo for at hjælpe hinanden, så derfor siger jeg tingene som de er. De har sendte mig et billede (vel og mærke et af dem som allerede var på annoncen), den vil jeg da godt dele med dig, det tror jeg ikke jeg træder nogen over tæerne ved/bryder nogen regler ved….? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 10. September, 2023 Kdr7500 skrev, for 16 timer siden: Deres annonce er nok kun aktiv når de er “på”. Men tror mig, hun er lækker, som i VIRKELIG lækker og fræk ….var ærligt talt lidt skeptisk da jeg så annoncen og efterfølgende aftalte et møde, da det næsten virkede for godt til at være sandt - men det holder 110%….jeg har næsten lyst til at skrive det modsatte så jeg kan have hende for mig selv (griner). Men vi er her jo for at hjælpe hinanden, så derfor siger jeg tingene som de er. De har sendte mig et billede (vel og mærke et af dem som allerede var på annoncen), den vil jeg da godt dele med dig, det tror jeg ikke jeg træder nogen over tæerne ved/bryder nogen regler ved….? Nu annoncen ikke er på, hvad er det så der tilbydes? En bundet og gagget pige, der bare ligger klar til "benyttelse"? Så der er sex og evt slikke pigen? For med en gagball er der jo ikke meget BLOWJOB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kdr7500 12 Skrevet 13. September, 2023 Jamen tror det de tilbyder at er du kan få lov at slikke/kneppe en tøs som tænder på at være “hjælpeløs” og bare tage imod liderlige mænds pikke. Jeg synes personligt det er frækt at hun er bundet og ikke kan se mig, men mest frækt er det at man kan mærke at de begge/parter tænder på det….hun er oprigtig våd og liderlig, og ligefrem forsøger at støde imod når man knepper hende. Jeg spurgte ikke ind til blowjob, så det ved jeg ikke, men de virker rimelig friske og tilforladelige, så mon ikke hvis man spørger pænt at pigen vil give dig et blowjob. Men det er selvfølgelig alt sammen smag og behag, og forskellig hvad vi tænder på (heldigvis for det), men jeg kommer helt sikkert igen, hvis de vender tilbage. God aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg