Hop til indhold

Recommended Posts

AnnonceLight: https://annoncelight.dk/showad/348591

Har da siddet og læst alle de ”flotte” anmeldelser om X og har tænkt ”Ja ja nu vokser træerne jo som bekendt ikke ind i himlen!”

Fårk det, vi prøver sq og efter et par forsøg blev jeg den ”heldige vinder” af en aftale.

Der findes ting her i livet der bare IKKE kan beskrives, uanset hvor mange ”bøger” man skriver, og et møde med X er en af dem, så er det sagt!

Aftalen og mødested kom i hus og jeg var da lidt spændt på forløbet…. (fredag d. 1/9 kl. 13:00)

Man møder en utrolig flot dame (med tatoveringer, og ja det tænder mig) der fra først øjeblik snakker med en som man har kendt hinanden i lang tid.

Efter lidt kørsel finder X et sted hvor vi kan hygge os, og X sørger for at vi kan forblive ”private”.

X kravler om til mig på bagsædet og får lige anrettet os bukserne ryger og jeg får rengjort lillemand og lidt sprit på hænderne. X trækker lige ned i blusen og frem vælter de dejligste bryster, X trækker op i nederdelen så der er frit ”udsyn” og vi mødes i nogle dejlige våde kys (og jeg mener dejlige og våde)

Så er det lillemand der står for tur…..

….og lad mig lige slå det fast med fede 7 tommer søm….man bliver IKKE skuffet.

Vokser træerne ind i himlen? Ja sammen med X gør de.

Jeg har fået og prøvet mange BJ i mit liv, men det her var/er til UG slange og plus – har aldrig med fed steg under aldrig oplevet noget så lidenskabeligt og nærværende.

Hun tog den til roden og suttede løs, og jeg/man var/er slet ikke i tvivl om hun ELSKER at sutte.. 

Man kan ikke andet end at komme ”hurtigt” under X´s kyndige behandling – og tak for det.

Lidt snak mens vi gør os klar til at futte tilbage til min bil og man bliver pænt afleveret hvor man ønsker det.

Herfra vil jeg bare sige tak for en fantastisk dejlig og nærværende oplevelse – og det er med sikkerhed IKKE sidste gang jeg skal have en aftale med X. (vil da gerne en 69er næste gang ”øjne der ser mod himlen og hænder der er foldet i bøn)

På en skala fra 1 til 5 får hun SEX.

PS. X er én JEG vil kører langt for at møde (igen), og til de at jer (og i findes out there) der ikke kan acceptere X´s regler og ikke har lært pli hjemmefra, det er sq synd for jer for I går glib af en oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi hende i dag. Kan være svært at få en aftale i hus, men kommer man igennem nåleøjet, et det hele ventetiden værd. Meget sød og behagelig kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...