Hop til indhold
rawling

Casia - Amagerbro - verdens sødeste pige

Recommended Posts

Hold da fest - jeg er forelsket, jeg har været ude og besøge Casia her til middag og nej en sød pige - med nok DEN flotteste krop jeg har været i nærheden af længe, jeg var lidt nervøs, det er længe siden sidst, men hun var så sød og smilende, hun var helt nøgen og gav mig et kæmpe knus og jeg fik kysset hendes hals og gramset løs i stor stil (det lyder så grimt at skrive, men sådan var det) hun satte sig på hug foran mig og startede et stille og roligt BJ og det var ikke hendes skyld, at lillemanden ikke kom helt i hopla, men det kendte hun klart 'kuren' på, jeg spurgte om 69 og jeg ved ikke om hun helt forstod det eller lige ville lave et 'mellemstop', men hun kravlede op i sengen med mig bagved hende og så måtte lillemanden total overgive sig - hun drillede ham med sin numse, så jeg liiige var oppe mellem ballerne og røre det allerhelligste lidt bagfra (men ikke helt), så lagde hun sig på ryggen oppe i sengen og spredte benene i samleje-stilling, så jeg havde udsyn til den mest vidunderlige mis og NEJ - hvor er hun bare dejlig, det var helt vildt, jeg kan slet ikke beskrive det, jeg kunne se på hende ligge sådan der hele dagen - jeg måtte ned og slikke den mis og det kunne jeg nok også have gjort længe (men havde kun bestilt en halv time) - efter at have nydt hende lidt på den måde, bad jeg om 69 igen og så kom vi over i den stilling - hun er ikke så høj (gør absolut ikke mig noget) så i den position var missen nærmest mast ned i munden på mig (pragtfuldt) jeg slikkede og kyssede det bedste jeg havde lært og jamen igen - hun er bare ubeskrivelig (nej, jeg får ikke penge for at skrive det her tsk tsk) - nå, men jeg kunne ikke klare mere på et tidspunkt, så på med kondom og først hende ridende med ryggen til mig, men da jeg bedst kan lide at have en varm barm i hovdet samtidig, bad jeg hende vende rundt og så fik jeg ellers verdens flotteste barm i hovedet, hold da **** hvor er hun dejlig, de bryster har måske fået lidt hjælp - det var faktisk svært at sige, men de var pragtfulde. Hun 'masserede' lillemandens hoved med det yderste af missen (hun kender alle de dirty tricks må man sige) og det er ikke noget jeg normalt kan holde særlig længe til, så jeg bad hende stoppe og fik hende vendt om i doggy, så jeg lige kunne nyde at være helt dybt oppe i hende inden way of no return, heelt ind og heelt ud igen - jeg vidste også godt, at det her kunne jeg ikke klare meget af, så kort efter var det desværre slut for mig. Jeg har kun een klage og det er, at jeg selv drønede igennem det hele - jeg har sikkert kun brugt måske 10 minutter af de 30 minutter og det var helt min egen skyld øv! - gentagelsesfaktor?  ding-ding what do we have for her!?  JA for pokker er du da sindssyg. Mage til sød pragtfuld pige skal man godt nok lede længe efter - billederne er absolut retvisende - jeg håber, jeg kommer til at drømme om hende i nat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...