Hop til indhold
Lillemorten

Den tavse leg - med Illona i Odense

Recommended Posts

Jeg efterlyste for lidt tid siden en domina, der kunne være iført maske så man ikke kunne fornemme mimik og udover det, forholde sig tavs gennem hele seancen. En ide jeg fik for nogen tid siden - tanken om at distancere yderligere mellem slave og domina på den måde. Så det måtte jo prøves af.

Det blev hos Illona i Odense. Og hun gik all in på den. Jeg har været hos Illona et par gange før, så jeg er 150% tryg ved hende. Allerede da døren gik op, var legen igang. Hun tog imod, iført læder fra top til tå og en latexmaske der dækkede hele hovedet, så kun øjne og mund var fri - og et par huller til næseborene. Både frækt, smukt og skræmmende (på den gode måde) på en gang. Ret vildt syn. Jeg fik sagt et gooofy "Hej", men som svar kom blot en hånd der pegede i en retning: Ind i huset.

Inde ved bordet, lå et brev med instruktioner. Vask dig - og læg dig  på alle 4. når du er klar.

Og så kørte det sådan set bare derud af. Og hun var tavs som graven. Og det var jeg også. Jeg var ved at rejse mig for tidligt fra gulvet - men fik et fyyyynsk "dab" i baghovedet => "Fint, jeg bliver da bare lige nøjagtigt der hvor jeg er, indtil videre"....

Hun kommer langt med de "dab" i baghovedet eller fingrene, hvis man ikke helt gør som hun har tænkt sig. Jeg fik samlet nogle stykker ind.

En enkelt gang måtte hun lettere "indædt" og med få ord fortælle mig (jeg var en smule fattesvag), at jeg skulle ned på gulvet igen. Men det var det eneste der blev sagt, mens legen kørte på.

Jeg holdt også helt mund. Der slap et enkelt lillebitte klynk afsted på et tidspunkt. 

Da jeg var afsluttet, tog hun masken af og frem kom hendes altid ret fantastiske smil og spørgsmålet: "Er du OK"? Og det var jeg da :-)

I bad med mig og en lille super hyggelig sludder bagefter, både om legen, men også lidt løst og fast.

Jeg tænker at det nok er fedt for nogen, med "den mimik- og empatiløse" domina. Og det var en ide jeg simpelthen skulle prøve, for at se om det virkede for mig. Jeg tror jeg brugte lidt meget krudt på analysere, mens legen stod på (jeg var vist lidt svær at "trække igang") - og at jeg i bund og grund nok savnede den verbale ping-pong. Men nu er det prøvet og afskrevet min bucketliste. Og Illona var præcist som jeg huskede hende fra sidst (det er et par år siden): Helt fantastisk <3 

https://villabella.dk/vb2/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 8 timer siden:

Jeg efterlyste for lidt tid siden en domina, der kunne være iført maske så man ikke kunne fornemme mimik og udover det, forholde sig tavs gennem hele seancen. En ide jeg fik for nogen tid siden - tanken om at distancere yderligere mellem slave og domina på den måde. Så det måtte jo prøves af.

Det blev hos Illona i Odense. Og hun gik all in på den. Jeg har været hos Illona et par gange før, så jeg er 150% tryg ved hende. Allerede da døren gik op, var legen igang. Hun tog imod, iført læder fra top til tå og en latexmaske der dækkede hele hovedet, så kun øjne og mund var fri - og et par huller til næseborene. Både frækt, smukt og skræmmende (på den gode måde) på en gang. Ret vildt syn. Jeg fik sagt et gooofy "Hej", men som svar kom blot en hånd der pegede i en retning: Ind i huset.

Inde ved bordet, lå et brev med instruktioner. Vask dig - og læg dig  på alle 4. når du er klar.

Og så kørte det sådan set bare derud af. Og hun var tavs som graven. Og det var jeg også. Jeg var ved at rejse mig for tidligt fra gulvet - men fik et fyyyynsk "dab" i baghovedet => "Fint, jeg bliver da bare lige nøjagtigt der hvor jeg er, indtil videre"....

Hun kommer langt med de "dab" i baghovedet eller fingrene, hvis man ikke helt gør som hun har tænkt sig. Jeg fik samlet nogle stykker ind.

En enkelt gang måtte hun lettere "indædt" og med få ord fortælle mig (jeg var en smule fattesvag), at jeg skulle ned på gulvet igen. Men det var det eneste der blev sagt, mens legen kørte på.

Jeg holdt også helt mund. Der slap et enkelt lillebitte klynk afsted på et tidspunkt. 

Da jeg var afsluttet, tog hun masken af og frem kom hendes altid ret fantastiske smil og spørgsmålet: "Er du OK"? Og det var jeg da :-)

I bad med mig og en lille super hyggelig sludder bagefter, både om legen, men også lidt løst og fast.

Jeg tænker at det nok er fedt for nogen, med "den mimik- og empatiløse" domina. Og det var en ide jeg simpelthen skulle prøve, for at se om det virkede for mig. Jeg tror jeg brugte lidt meget krudt på analysere, mens legen stod på (jeg var vist lidt svær at "trække igang") - og at jeg i bund og grund nok savnede den verbale ping-pong. Men nu er det prøvet og afskrevet min bucketliste. Og Illona var præcist som jeg huskede hende fra sidst (det er et par år siden): Helt fantastisk <3 

https://villabella.dk/vb2/

Fed beretning - og hvor er det dejligt at høre så veloplagte og erfarne Domina’er give så skønne oplevelser.

Som en anden lærte mig: “SM er et rejse uden endestation”….

Jeg aflevere hver gang et monster-oplæg til min Domina, det bliver sjældent helt sådan som skrevet, men da vi kender hinanden så godt efter mange sessioner - bliver den nye session altid fin. Det er altså svært at dyrke god SM første gang man møder hinanden fordi man lige skal prøve tingene af.

Men en helt tavs og bemasket Illona er da en genial ide - for man ved jo hun er stinkende lækker under maske og læder.

Så må du udklække en ny ide til en ny session med Illona - den kan man glæde sig længe til.

Personligt syntes jeg Danmark har nogle håndfulde særdeles kompetente Dominaer som Illona - der bare nyder at give oplevelser.

Top dollar til dig og Illona - du er først lige startet rejsen….

Fantastisk, ikk…!

kh W

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bandit45(Vejle) skrev, for 21 minutter siden:

men jeg er nok mest til søsteren Sandy som jeg ofte har besøgt 

Hvad gør, at du foretrækker hende? Hvad oplever du som forskellene på de to dejlige kvinder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 2 minutter siden:

Hvad gør, at du foretrækker hende? Hvad oplever du som forskellene på de to dejlige kvinder? 

Har mødt dem begge og min kemi virker bedre med Sandy men hvorfor det ved jeg ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dybt fascinerende historie. Der kan være så mange ord i vore fantasier og lege, at netop det ordløse udløser den sitrende magi. Indrømmet jeg elsker den ordkyndige domina, der dels doserer sine ord, dels hurtigt aflurer, hvor de sættes mest effektivt ind. Hos dårlige dominaer kan det ødelægge selv den fysisk mest veludførte leg; den bliver sært tom. Hos gode dominaer kan de rette ord, den rette verbale tone være så effektive som en bull whip eller skruer om nosserne. Jeg var i nogle år ret fast slave hos en af de dominaer, der var kendt og berygtet for hendes ret grænseløse perverse tilgang. Hun skiftede så uendeligt elegant mellem at styre med ord - eller uden. Uden virkede hun endnu mere hård, mere ultimativ. Og man vidste godt, at hun ikke kunne lokkes til at sige noget, hvis hun bestemte at tavshed var hendes tortur den dag. Det gav de vildeste oplevelser. Så tak for at dele - så man kunne genopleve lidt af det samme. Det kan kun anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, den 1.9.2023 at 17:04:

Illona…

siger det bare..

 

hun er lækker.

og sød..

Mange tak for din  fortælling    selvom  vi  ikke  fik at  vide  hvad  hun   gjorde  ved dig  og fik du  en lækker afslutning   til   sidst et handjob  eller  lign 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...