Hop til indhold

Recommended Posts

Torsdag eftermiddag blev der mulighed for at få taget trykket.

jeg havde tidligere på dagen tænkt at det skulle være Ice i Taastrup, men da jeg skulle finde hendes nummer var annoncen væk.

efter en hurtig søgning valgte jeg Demi, der lige nu er hos Nancy i Hvidovre: https://annoncelight.dk/showad/378293

Aftalen kom hurtigt i stand og jeg susede mod hvidovre.

Demi er en flot pige, med store bryster og forholdsvis slank krop. Det kan godt være hende på billederne, men det er svært at se med alt det tøj og maskering af ansigtet.

jeg havde bestilt gfe med 2 gange come. i en time.

Hun spurgte mig om jeg virkelig kunne komme 2 gange (synes det var lidt morsomt) og jeg svarede at det altid afhang af pigen og dagsformen.

Jeg fik ordnet betalingen og vi kom ud af tøjet.

herfra var hendes fokus kun på mig. Ingen telefon, ingen andre forstyrrelser og GOD tid.

Hun var virkelig dejlig at være sammen med og selvom hun nok tvivlede fra starten så nåede vi 2 runder med mig i centrum, fantastisk.

efterfølgende en lille sludder om hende, og hvor hun kom fra. Hendes engelsk er tilstrækkeligt.

Da klokken var to minutter over min tid kom hun til at se på uret og vi fik afsluttet og på med tøjet, ingen stress.

En rigtig god oplevelse, der er en gentagelse værd

God Weekend

Hitmann

Ps: blow var uden og sex med. jeg er rimeligt sikker på at hendes bryster er lavet, men de er stadig bløde og dejlige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig præcis anmeldelse, tror jeg prøver hende næste gang. Kunne være spændende og prøve hende sammen med Nancy, så ville der være røv og bryster over det hele, lidt ligesom Ammy & Lucky duoen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Demi da hun var i det Gule hus i Rødovre, for et halvt årstid siden,  havde lignende oplevelse som Hitmann :D

Super sød og tilstede under hele forløbet .

Klar anbefaling herfra

2Lucky

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet tilbage til Kalundborg efter en skøn time med Demi :wub:

Hun er altså bare dejlig. Jeg havde en lille gave med og blev overbegavet med tungekys og kram :razz:

Ja, brysterne er hjulpet lidt, men det er først i andet besøg jeg lagde mærke til det :rolleyes:

Boobjob med olie var lige til overkanten af Edging, pussyslide med den lækre velsmagende og let behårede mis, samt økoblow ligeså, så den gamle holdt ikke længe :D

Gentagelsesfare: 110%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 Det kan godt være hende på billederne, men det er svært at se med alt det tøj og maskering af ansigtet.

Ja, det er virkelig en uskik. Thaipiger skal optræde nøgne!

Kunne da godt være, jeg skulle kigge ind ved lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge 

Er helt enig pigen er super søde, men vil ikke have sperm i munden og vil helst ikke slikkes (DATY) Hun skrev desuden allerede på txt at pussy skaffe ikke var muligt… så det må været taget !!

Hun rider godt og tager godt imod i en hård doggy alt imens hun klynker og simulere orgasme 

Det bedste er nok måden hun sutter på.. hun er så tydeligvis glad for og god til at sutte pik. Hun kan faktisk gå ret dybt på en meget følsom møde der tændte mig helt vild … meget GFE agtigt 

Der er SPA i værelset men det er kun nancy der må bruger det…  

nb

jeg er er sikker på det er hendes billeder da hun har et lille modermærker lavt siddende. på den ene skulder .. hovedet er dog nok klippet fra en der ligner meget godt og hun har klart scili i brysterne men det mærkes først når man tager fast på siden hvor der er lidt kant at mærke … eller lækkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, 1 time siden:

Hun skrev desuden allerede på txt at pussy skaffe ikke var muligt… så det må været taget !!

?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...