Hop til indhold

Dansk buttet Aalborg pige

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja hun er god,meget imødekommende, tager sig god tid.  Bedste oplevelse og bedste blowjob! Kan varmt anbefales 

Skrevet

Er der nogen, som har prøvet anal med hende?

Skrevet

Tilbyder hun da anal? Tænkte på om hun tilbyder noget uden kondom?

Skrevet
  • Author

Ja ved at hun tilbyder anal (blev lovet :D

Og kingdane68, hvad er det sjov, siden du reagere på? 

Skrevet

Flere helt nye brugere der roser pigen i ultra korte beskeder, er i min optik meget mistænkeligt.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 37 minutter siden:

Flere helt nye brugere der roser pigen i ultra korte beskeder, er i min optik meget mistænkeligt.

Ja det er godt nok mange helt nye brugere, der har besøgt hende. De må have en rede i nærheden af Dansk buttet Aalborg-pige….

Skrevet

Har besøgt hende hun er god nok. Frodig moden kvinde der yder fin service. Hun sendte billeder til mig da jeg bookede, billederne var vellignende.

Skrevet
dellasus skrev, den 18.9.2023 at 13:42:

Ja ved at hun tilbyder anal (blev lovet :D

Og kingdane68, hvad er det sjov, siden du reagere på? 

PRÆCIS det samme som @AalborgLook nævner ...:P

• 1 month later...
Skrevet

Giver hun BJ uden kondom?

Jeg synes maskinists indlæg indikere at hun ikke gør noget uden kondom (hvilket jo så også kunne gælde BJ) 

Tjon

Skrevet
Tjon skrev, for 5 timer siden:

Giver hun BJ uden kondom?

Jeg synes maskinists indlæg indikere at hun ikke gør noget uden kondom (hvilket jo så også kunne gælde BJ) 

Tjon

Ja

Skrevet

Har ikke knaldet hende anal, så det ved jeg ikke. Men har aldrig brugt kondom med hende, så det er vist op til dig selv.

Skrevet

Ja, ved det godt, jeg er også en ny profil, men har været nødt til at oprette en ny konto, da jeg desværre oplevede en kedelig hacking på den gamle profil. Nok om det.

Jeg kan også bekræfte at Sus er et fantastisk stykke kvinde at besøge. Fik alt hvad der på forhånd var aftalt, og ikke noget hastværk. Hun yder en fantastisk service, og til nogle gode jyske priser, som i kan læse på profilen :D Hun gav oveni købet en kold bajer mellem seancerne :P

Der skal helt sikkert gentages når jeg igen kommer på disse kanter.

Mvh

Ham den (næsten) nye

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.