Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at møde Sofiej0409 fra Randers i dag. Hun er aktiv på sugardaters.com

Vi havde skrevet sammen i en uges tid og snakket i telefon. Sofie er meget nem at tale med, og jeg følte at jeg kendte hende godt inden vores møde. Hun svarer hurtigt på beskeder og er nem at lave aftaler med. 

Selve daten forløb fuldstændig som vi havde aftalt. Sofie har ikke fokus på tiden, men virker helt naturlig og ærlig. Hun har er sødt ansigt og en dejlig krop. 
 

Vi startede med lidt afklædning og small talk. Vi fortsatte snakken under lidt massage så vi begge to kunne komme stille og roligt i stemning. Efter lidt tid udviklede det sig til sex. Sofie er velduftende, kysser rigtigt godt og med god indlevelse igennem hele seancen. Der er god tid og hun er bare dejlig at være sammen med. Jeg er ved at kigge på hvornår jeg kan møde hende igen. 
 

De bedste anbefalinger herfra. Sørg for at behandle hende godt. Der er efterhånden for få piger med samme indlevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...