Hop til indhold
mottas4614

Fortæl om dine bedste og frækkeste oplevelser med Tpiger..

Recommended Posts

Fortæl om dine bedste og frækkeste oplevelser med tpiger / shemales.. Kunne være fedt at høre nogle gode historier..

Jeg er selv gift med en shemale :-)) Så jeg har selv mange historier.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan starte.. 

 

Jeg var til gammel klasse fest i julen og det var med påhæng.. Min nye kone er en meget smuk shemale. Folk havde nok hørt rygter om at jeg havde smidt konen ud og havde præsenteret alle i min familie for min nye kærlighed.. 

Da vi kom var folk meget tavse men utroligt opmærksomme og nysgerrige.. Mange kunne ikke forstå at hun skulle være en shemale da hun er meget veldrejet og på ingen måde ligner en der kunne være en mand. Det er også kun mellem benene hun ikke er feminim :-))

Da vi havde været der kort tid kom min bedste klasse kammerat med sin pige og min kone siger straks at hende kender hun fra Rio.. Jeg tænker vildt og hun siger så hun er også en shemale.. Vi falder straks i snak og jeg siger til min gamle ven at vi har noget til fælles men han siger at hun skam er en rigtig kvinde men jeg fortæller ham at min kone kender hans kæreste.. og han indrømmer.. :-))

Nu har vi fået en vennepar hvor man kan diskutere de ting man kommer ud for når man har en kone med bonus.. Det er ikke så nemt at snakke om sit sexliv med folk der ikke kender til og deler ens syn på shemales.. Aftenen endte hjemme hos os hvor vi 4 tog afsted og gik i vores udespa. Og de næste timer stod den på druk og sex i spaen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en sjov historie men nok kun for dem der kan li rigtige " Piger " Min kone som er en shemale havde besluttet sig for at holde en pjække dag.

Så vi har virkelig været aktive i soveværelset hele natten.. I morges tog vi en lille tur mere og jeg gik i bad. Da jeg gik ind for at sige farvel sprang hun på mig og begyndte at mund fucke mig og kom i min mund.. ( Næsten ) Jeg tog på arbejde og kommer ind på mit kontor hvor min sekretær siger stop.. du kan godt gå hjem igen du har øjenbetændelse!!! Jeg tænkte nå hvad fanden det smitter jo helt vildt.. Da jeg kommer hjem siger min kone med det samme om der var nogen der havde lagt mærke til at jeg havde hendes sperm i hovedet  :smile:))))))) Hun mente det var sejt da det er de færeste der kan prale af at komme på arbejde med deres kones sperm i hovedet..  :smile:) Ha ha Det ga en fri dag men også et ømt røvhul lidt senere  :smile:)) 

Når man har en kone der tænker som en mand bliver tiden jo ikke spildt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en joke det her?

Nej det er det absolut ikke.. lad nu os som holder af at sutte pik på en lækker pige have vores tråd..

 

 

Har lige fået det bedste blowjob i bilen på vej hjem fra indkøb.. men men men pludselig skulle vi bytte og så måtte jeg igang og med det samme jeg var begyndt kom en lidt højere bil op på siden.. Politiet.. De så hvad vim lavede.. det var sku lidt ydmygende da betjenten spurgte om det kunne være rigtig at min kone havde en pik og om jeg kunne vedkænde mig at have suttet på den.. Det fedeste var at det tændte betjenten han fik en bule i bukserne.. og det var tydeligt… endnu engang får man oplevelser som eks konen aldrig kunne have fremkaldt.. :-)) Kan oplyse at min kone fik et klip i kørekortet for at få suttet pik under kørslen.. Jeg fik sperm i munden da vi kom hjem :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle jeg hente min kones kusines ( kusinen er også Trans ) s veninde i lufthavnen.. Og da hun kommer siger hun Hello my love.. Jeg bliver paf men kan godt se at hende kender jeg.. Det var hende jeg hyggede mig med på min polterabend.. Shit!!

Hun tager det anderledes roligt.. Vi kommer i bilen, Og hun spørger til min kone og jeg fortæller hun er på en forretnings rejse.. Og hun siger ok hvis jeg tilbringer natten med hende som ikke er unarturligt da hun skal bo hos os, men hun mener det nok påp en lidt anden måde så vil hun aldrig fortælle min kone om vores fortid.. Da vi kommer hjem viser jeg hende sit værelse.. Der bliver ro og jeg tænker at det var fint så havde hun nok glemt sin trussel, men pludselig sender hun frække billeder til mig og beder mig komme ind på hendes værelse.. Jeg adlyder og da jeg kommer ind bliver jeg nærmest overfaldet, men jeg gør ikke modstand.. hun er så fantastisk smuk.. se de vedhæftede billeder.. forsættes..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle jeg hente min kones kusines ( kusinen er også Trans ) s veninde i lufthavnen.. Og da hun kommer siger hun Hello my love.. Jeg bliver paf men kan godt se at hende kender jeg.. Det var hende jeg hyggede mig med på min polterabend.. Shit!!

Hun tager det anderledes roligt.. Vi kommer i bilen, Og hun spørger til min kone og jeg fortæller hun er på en forretnings rejse.. Og hun siger ok hvis jeg tilbringer natten med hende som ikke er unarturligt da hun skal bo hos os, men hun mener det nok påp en lidt anden måde så vil hun aldrig fortælle min kone om vores fortid.. Da vi kommer hjem viser jeg hende sit værelse.. Der bliver ro og jeg tænker at det var fint så havde hun nok glemt sin trussel, men pludselig sender hun frække billeder til mig og beder mig komme ind på hendes værelse.. Jeg adlyder og da jeg kommer ind bliver jeg nærmest overfaldet, men jeg gør ikke modstand.. hun er så fantastisk smuk.. se de vedhæftede billeder.. forsættes..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ber mig slikke hendes voksende pik hvilket jeg gør.. Vi hygger os i et par timer.. Og da vi ligger i sengen siger hun at min kobne godt ved at jeg var sammen med hende på min polterabend.. Det hele var aftalt spil den gang. Men nu har hun noget på mig.. Håber ikke det udvikler sig til alt for meget og håber hun kan se det ikke er godt for hverken mig eller hende.. Hun skal have at det var super sex og meget frækt og forbudt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Busted loool. Og det var så den historie, en vaskeægte sørøverhistorie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hvordan gør I, knepper i hinanden i røven på skift.

...godt spørgsmål, hvis det er mottas beretninger du spørger til skal

svaret nok ikke findes i hvordan de gør, snarere tværtimod om de gør det...

....og pensionisten det er meget bedre at holde sig til hønsene, der her

er alt for kompliceret....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...