Hop til indhold

Recommended Posts

Kære venner

 

 Er der ikke nogen der kan fortælle en computer analfabet som mig hvordan laver man et link

det pisser mig af jeg ikke kan finde ud af det, ved det har været omtalt før, men please trin for trin

så selv sådan en som jeg kan forstå det...

 

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer
Du gør adressefeltet blåt på den side, du vil linke til, højreklikker på det og klikker på "Kopier"
 
Herefter går du tilbage til det skrivefelt på EG, som du vil indsætte linket i.
 
Så klikker du på det 9. ikon fra venstre på nederste værktøjslinje, med teksten "Link"
 
Der kommer nu en pop up boks frem, hvori du indsætter det kopierede fra adressefeltet, du har liggende i din udklipsholder ved at højreklikke i feltet og vælge indsæt.
 
 
Sådan, keine Hexerei, nur Behändigkeit. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Du åbner f.eks den side du vil linke til i en ny fane ved at højreklikke på din mus og venstreklikke på åbn i en ny fane.

 

2. Når du har den nye fane fremme højreklikker du i søgefeltet på adressen og venstreklikker på kopier.

 

3. Nu åbner du den side/mail/indlæg, hvori du vil indsætte linket og indsætter linket ved at markere hvor i teksten du vil indsætte linket - mest brugervenligt på en ny linje med en linjes afstand - højreklikker og venstreklikker på indsæt - og forsæt så med at skrive videre på endnu en ny linje også med en linjes afstand - gør det hele mere overskueligt og nemmere for andre brugere at bruge/ramme dit link.

 

Hvordan man gør det med en smartphone, kan jeg heller ikke finde ud af  :evil:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemt nok. Dobbelt klik på det link du vil sætte ind. Så bliver det blåt.

Så trykker du den knap ned der hedder CTRL på keyboardet og holder den nede. Samtidig trykker du på tasten C.

Så over på EG og vælge hvor i teksten du vil sætte linket ind.

Her trykker du igen på CTRL og holder den nede og samtig trykker du V ned.

Så er linket sat ind.

På en android smartphone trykker du på linket 1 gang med fingeren. Så bliver det blåt. Så trykker du igen og holder fingeren på linket. Så kommer den en "menu" frem foroven hvor du kan vælge kopier.

Så over på Eg igen og vælg hvor linket sættes ind.

Tryk med fingeren og hold den nede hvor linket skal stå. Menuen for oven kommer frem igen. Der kan man så vælge sæt ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...