Hop til indhold
nioin

Thaimassage Svendborg Vestergade

Recommended Posts

nioin skrev, for 27 minutter siden:

nogle der har erfaringer på denne klinik? Og hvordan pigerne ser ud? På forhånd tak
https://annoncelight.dk/showad/380042

Har været endel hos Monika hende i den mørke kjole rigtig sød elsker at blive slikket men hun er der kun til hverdag. Havde fyldte løg den anden dag ville prøve den anden kan ikke huske navnet ligner overhoved ikke hende med undertøj den ringeste oplevelse jeg har prøvet med en Thai 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biolet skrev, for 1 time siden:

Har været endel hos Monika hende i den mørke kjole rigtig sød elsker at blive slikket men hun er der kun til hverdag. Havde fyldte løg den anden dag ville prøve den anden kan ikke huske navnet ligner overhoved ikke hende med undertøj den ringeste oplevelse jeg har prøvet med en Thai 

Er det mornly du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pontius skrev, for 9 timer siden:

Så de er real nok? :) 

 

er det diskret og er det god oplevelse ellers? 

Det er ud til trafikkeretvej stedet er Ok hvis man er til lidt mere end massage. Ellers er det kat hun er nok toppe af poppen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biolet skrev, for 9 timer siden:

Det er ud til trafikkeretvej stedet er Ok hvis man er til lidt mere end massage. Ellers er det kat hun er nok toppe af poppen

Okay. :) 

så det er noget du godt kan anbefale? 
 

har nemlig “længe” gået med tanken om at prøve. 
da jeg er ny i denne verden og vil helst ikke ødelægge noget ( Hvis du forstår hvad jeg mener :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr

monika er det ikke hende der hed monni før , den anden pige er meget dårlig gik fra hj da hun skiftede hånd efter tre ryk . 

kan i fortælle hvad kat tilbyder i øjeblikket synes ikke hun har annonce på al.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...