Hop til indhold
Guest sexes

Aarhus, sara

Recommended Posts

Guest sexes

Sara er en sød pige som er rar at være sammen med, hun giver et rigtig godt blow efter min mening, og med slik af kugler, da vi sexer ligger hun desværre lidt på en noget ringe måde så vinkel ind i fisse var knap så god, men stadigvæk dejligt og hun er meget nærværende, i doggy sidder hun lidt som en kat, og bevæger sig urytmisk, men jeg formår alligevel at nyde det, man må jo få det bedste ud af det man får stillet til rådighed, hendes fisse er dejlig lille, måske derfor hun ikke i højere grad lader en komme bedre til, fik tilbudt vand, og bad bagefter, og var hos hende i den aftalte tid.

Kun nok godt finde på at besøge hende igen, hvis der ikke lige er en anden der frister.

https://annoncelight.dk/showad/375207

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kim56

Ikke dårligt. Hun ser virkelig køn ud på billederne, men hendes annonce er inaktiv i øjeblikket, håber da den bliver aktiv igen så jeg kan tage en tur :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Nu kan man jo ikke se hendes ansigt, men jeg fik også det indtryk fra foto, at hun var en smuk pige, men blev dog lidt skuffet, men hun er bestemt ikke grim, og hendes humør/udstråling er rigtig god. Havde endelig også troet hun var yngre.

Vi tog bad sammen som jeg synes er en god begyndelse, her var der også masser af lys så man tydeligt kan se hende, i modsætning til bollerumet, hvor det var dæmpet belysning.

Hun er forresten samme sted som Milky, i en pæn lejlighed, og med gode senge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kim56

Ja, det er jo det. Hvordan blev du skuffet vil du sige? 

Kan du sige lidt om fællesbadet, da jeg også er interreseret i det. Var der kys, berøringer osv. og om hun sutter i badet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Jov, altså jeg havde bare haft lidt for høje forventninger til udseendet og alder, men det betød ikke så meget, fordi hun er en glad pige, som gerne vil gøre en glad, og det er det vigtigste for mig.

I badet fik jeg lidt blow, men godtnok ikke meget, dog nok til jeg blev stiv, hun tørre mig efter badet. Inde i sengen fik jeg tilgengæld blow i lang tid, det sådan det skal være, og ikke bare hurtigt videre, som nogle piger gør.

Kys var også tilladt, men husk nu at spørge først, måske det ikke alle hun kysser med, og det skal vi respekter. Det var ikke med tunge, om hun gør med tunge ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...