Hop til indhold

Ninah - Hedensted/Stouby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/372271

Hej alle!:D

Min allerførste anmeldelse, men også mit første besøg nogensinde hos en glædespige! Som min navn nok indikerer elsker jeg thai piger..det skyldes nok jeg lige er kommet hjem fra Thailand efter et halvt år haha:rolleyes: Nok om det. Ninah er anmeldt et par gange ihvertfald, men hun fortjener mange flere. Da jeg blev brændt af, a' en anden i Horsens valgte jeg, at skrive til Ninah. Jeg fik svar med det samme, og vi aftalte hvad der skulle ske når jeg kom, og jeg fik udtrykt om, at jeg nok var lidt nervøs. Jeg ankom og den mindste thaipige jeg har oplevet åbner døren og byder mig indenfor hvor vi hurtigt kommer ind ind på værelset, og hun pænt spørger om jeg vil have et bad, men takker pænt nej da jeg kom frisk hjemmefra. Jeg fik givet hende pengene og smidt tøjet, og kastet mig i sengen hvor hun allerede lå klar. 

Jeg havde bestilt 45 min med Gfe, message og 2x cum i tilfælde af hvad nu hvis jeg svigtede efter 2 min. (Hun har rigtig mange ting at byde på hvis man er til det lidt mere kinky stuff også.) 

Vi startet ud med en masse nærvær med kys, kram og en masse pilleri..Hun forsvandt hurtigt ned og begyndte med hvad jeg syntes var et vanvittigt godt blowjob, som forsatte indtil jeg selv sagde stop da jeg nu mente det var min tur til, at forkæle hende lidt også. Lidt kysseri og nede var jeg..Hun har en dejlig fisse der smager rigtig godt, og man kan mærke hun nyder det!:P Efter lidt tid hoppede vi videre til sex delen hvor det blev til forskellige stillinger, og afsluttede med en doggy hvor jeg uheldigvis kom ret hurtigt. Dog var kun  30 min gået, men jeg var helt død og kunne ikke klare en omgang 2 selvom hun ihærdigt prøvede at få liv i mig igen da jeg jo havde betalt for 2x cum, men det var helt fint for mig. Vi brugte de sidste 15 min på rent nusseri og snakken hvilket var rart, at jeg ikke blev kastet ud af den grund. Jeg spurgte indtil hvor længe hun var i DK så jeg kunne nå at besøge hende igen, men hun er her ifølge hende selv lang tid endnu. Hun elsker Danmark haha. Hun er dog i Odense fra i morgen af vist. 

Efter jeg kørte hjem af var jeg glad fordi jeg havde haft en rigtig god oplevelse som man jo rigtig gerne vil have, men også fordi det var min første gang. Det er dog farligt samtidig fordi nu vil man jo gerne afsted igen og igen, og jeg kan mærke det bliver dyrt for mig haha:D

Jeg er klar over hvert besøg er individuelt fra person til person. Dog syntes jeg Ninah giver tryghed, nærvær og ikke mindst så er hun sød og sjov. Thaipiger er dog vanvittige omsorgfulde generelt (har jeg lært.)

Stedet:  7/10  -  Det er lidt ude på landet, men selve huset var fint. der var en stor seng og god plads. Selve toilettet besøgte jeg ikke. Det er meget diskret. 

Pigen: 10/10   - Fantastisk.. SKAL opleves! 

Gentagelse:      Det bliver helt sikkert en gentagelse.

Skrevet

God anmeldelse. 

Ninah er en sød pige og ja meget lille, super blow og sexen i den bedre del. 

Dog tror jeg ikke det er Ninah man skriver med. 

Jeg fik ikke alt det jeg havde booket, men fred være med det. 

Sød lille pige som jeg faktisk kunne finde på og besøge igen. 

Skrevet

Hvad er det for et slags netværk hun og nogle få andre arbejder i. Man når knapt at planlægge et besøg før de er videre til næste by. Lurer på om de bliver grovt udnyttet og sel får en meget lille del af kagen...

Skrevet
  • Author
Danishman skrev, den 30.8.2023 at 22:19:

God anmeldelse. 

Ninah er en sød pige og ja meget lille, super blow og sexen i den bedre del. 

Dog tror jeg ikke det er Ninah man skriver med. 

Jeg fik ikke alt det jeg havde booket, men fred være med det. 

Sød lille pige som jeg faktisk kunne finde på og besøge igen. 

Mange tak. Det kan jeg ikke vide mig sikker på. Jeg er dog sikker på det var hende jeg skrev med på WhatsApp  den aften, og så var hun også helt alene i huset. Thai'er og engelsk er ikke skide godt, så man skal nok lige bekræfte hvad man har aftalt inden agten går i gang :D

Golf skrev, den 31.8.2023 at 11:33:

Hvad er det for et slags netværk hun og nogle få andre arbejder i. Man når knapt at planlægge et besøg før de er videre til næste by. Lurer på om de bliver grovt udnyttet og sel får en meget lille del af kagen...

Det er også underligt at rykke så hurtigt som hun gør, men jeg fik bare indtrykket af at hun var glad i det hun lavede da vi snakkede om lige netop det. Det er vigtigt for mig ikke, at besøge nogen der bliver udnyttet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.