Hop til indhold

Carolines outfit

Featured Replies

Skrevet

Dejligt at se Miss Sunshine tilbage på tennisbanerne. Og mums hvor et frækt outfit, hun har valgt at spille US Open i. <3:P

Redigeret af Stapler
2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Skrevet
  • Author

Og hun bliver bare ved med at vinde! :D

Redigeret af Stapler
2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Skrevet
Liderbukken skrev, den 30.8.2023 at 17:55:

Og mums hvor et frækt outfit

Jo, hun er en særdeles nydelig kvinde...

Hvad outfit angår, foretrækker jeg dog billedserien fra Sports Illustrated i 2016:

https://swimsuit.si.com/swimsuit/model/caroline-wozniacki-2016-body-paint#gid=ci025945f3a03325db&pid=caroline-wozniacki

Jeg beklager dog, at der tydeligvis er brugt godt med Photoshop for at camuflere hendes punani. 

Jeg erindrer dog tidligere at have set en stribe billeder, som skulle dokumentere hin mindeværdige fotosession, og har var man knap så ihærdig med photoshop-penslen. Det fremgik her, at punanien er lige så nuttet som resten af frøken Solskin.

Hvis nogen af de tilstedeværende skulle være for generte til at se på en pige, hvis badedragt rent faktisk er malet på, er her nogle andre muligheder:

https://swimsuit.si.com/swimsuit/model/caroline-wozniacki-2017-photos#gid=ci025945df800525db&pid=caroline-wozniacki

https://swimsuit.si.com/swimsuit/model/caroline-wozniacki-2015-photos#gid=ci02594670a00225db&pid=caroline-wozniacki

https://swimsuit.si.com/swimnews/caroline-wozniacki-10-marvelous-photos-retired-tennis-player-turks-and-caicos#gid=ci02bc199dd0002453&pid=mty5mjqzmjyxnzm0odg4nzm3

Og så lige for god ordens skyld: Det er ganske rigtigt i strid med lovgivningen om ophavsret at sætte andre billeder end sine egne på Nettet. Eroguide kan faktisk risikere et voldsomt erstatningskrav, når nogle af os bare bevidstløst uploader andres billeder, som det af og til sker på dette sted - også i andre tråde end denne.

Men links til sider, som enhver alligevel kan søge sig frem til, er det juridisk helt okay at bringe.

Så det gør jeg.

Jeres

AM

Skrevet
  • Author
2300AM skrev, for 2 timer siden:

Og så lige for god ordens skyld: Det er ganske rigtigt i strid med lovgivningen om ophavsret at sætte andre billeder end sine egne på Nettet. Eroguide kan faktisk risikere et voldsomt erstatningskrav, når nogle af os bare bevidstløst uploader andres billeder, som det af og til sker på dette sted - også i andre tråde end denne.

Men links til sider, som enhver alligevel kan søge sig frem til, er det juridisk helt okay at bringe.

Så det gør jeg.

Jeres

AM

Nu kunne jeg jo teoretisk være en kæmpe Wozniackifan, der har købt billederne og ville dele dem med andre... :D

Men så må jeg jo linke til dem i stedet. https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung-rvo1&source=android-browser&q=Caroline+Wozniacki+us+open+2023

Redigeret af Liderbukken

Skrevet
  • Author
2300AM skrev, for 2 timer siden:

Jo, hun er en særdeles nydelig kvinde...

Hvad outfit angår, foretrækker jeg dog billedserien fra Sports Illustrated i 2016:

Jeg kan egentlig bedre lide de billeder af hende i tennistøj. Hun er mere ægte at se på uden makeup og photoshop. 

Skrevet
Liderbukken skrev, for 14 minutter siden:

Nu kunne jeg jo teoretisk være en kæmpe Wozniackifan, der har købt billederne og ville dele dem med andre... :D

Men så må jeg jo linke til dem i stedet. https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung-rvo1&source=android-browser&q=Caroline+Wozniacki+us+open+2023

Ja, jeg tvivler bestemt ikke på din gode vilje - hun er jo skøn at skue - men juridisk er der altså forskel på at købe billederne og på at købe retten til at sprede dem vidt og bredt. Sidstnævnte er væsentligt mere kostbart end førstnævnte.

Min hensigt var dog ikke at starte en lang diskussion om ophavsret. Jeg ville blot påpege, at vi alle kan undgå en masse bøvl ved at bringe et link til en internetside i stedet for et løsrevent billede.

Og billederne er vi vel nogle stykker, som gerne vil se :D :D

I øvrigt glæder det mig, at du staver Århus med Å. Det gør jeg også.

Og helt uden for skiven, men det er jo hyggesnak, vi er i gang med: Sammen med nogle andre fra jobbet var jeg i en fjern fortid i selskab med et par svenske kolleger, hvoraf én hed Åke.

En af os danskere nævnte tilfældigt begrebet bolle-å - hvorefter svenskeren fik et grineflip og meddelte, at han i fremtiden ønskede at være kendt som bolle-Åke.

Din 

AM

Skrevet
Liderbukken skrev, for 33 minutter siden:

Jeg kan egentlig bedre lide de billeder af hende i tennistøj. Hun er mere ægte at se på uden makeup og photoshop. 

Det er så det med smag og behag.

Jeg erkender, at der er makeup til den store guldmedalje på billederne med den påmalede badedragt, men jeg er altså ret vild med dem.

Nu vil jeg gå i seng og drømme om den skønne Caroline.

Sov godt allesammen

Jeres

AM

Skrevet
  • Author

Ja Nicolai Wammen fik desværre gennemtrumfet den latterlige gammeldags stavemåde. :twisted:

• 2 weeks later...
Skrevet

Sådan kan det gå.

Miss Sunshine slog Simona Halep i finalen ved Australian Open da hun vandt sin Grand Slam.

Siden er Caro blevet mor og nu vendt tilbage til sporten.

I dag læser man at Simona Halep er blevet udelukket i 4 år pga dopingforseelser. Det er Halep's anden store fejl. Den første var hendes brystreduktion...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.