Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/378231
 

Så prøvede jeg Nita Vejle. Hun er sød og venlig - taler nogenlunde engelsk.

Jeg bestilte den store pakke med jacuzzi.  Dog uden sex - da jeg ikke gider kondom. 

Hun er en god massør - men der var ingen pirrende berøringer undervejs - selvom det blev aftalt over sms forinden. 

Sidst i massagen masserede hun røv og pik mens jeg lå på maven. Ok - men jeg savnede prostata massage som også blev lovet over sms. Jeg måtte spørge om det - og så blev det med handske på. Og hun manglede følingen med det. 

Hun glemte i øvrigt BJ altogether.  

Så var det tid til jacuzzi. Det var Ok - massage af fødder og hænder.  Og så … var 90 minutter gået. 

I øvrigt ser Nita ældre ud og hun er væsentligt mere godt i stand på maven end hun gør på annoncen. For mig er Nita slet ikke et turn on. 

2200kr ..! Jesus. Det var måske 700kr værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig koret.

Havde en ok oplevelse, dog ikke i nærheden af dem som lovpriser hende.

Og jeg er sikker på det det er nogen år siden hun var 28 - hun er tættere på 38 end de 28

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glazed skrev, den 30.8.2023 at 17:43:

https://annoncelight.dk/showad/378231
 

Så prøvede jeg Nita Vejle. Hun er sød og venlig - taler nogenlunde engelsk.

Jeg bestilte den store pakke med jacuzzi.  Dog uden sex - da jeg ikke gider kondom. 

Hun er en god massør - men der var ingen pirrende berøringer undervejs - selvom det blev aftalt over sms forinden. 

Sidst i massagen masserede hun røv og pik mens jeg lå på maven. Ok - men jeg savnede prostata massage som også blev lovet over sms. Jeg måtte spørge om det - og så blev det med handske på. Og hun manglede følingen med det. 

Hun glemte i øvrigt BJ altogether.  

Så var det tid til jacuzzi. Det var Ok - massage af fødder og hænder.  Og så … var 90 minutter gået. 

I øvrigt ser Nita ældre ud og hun er væsentligt mere godt i stand på maven end hun gør på annoncen. For mig er Nita slet ikke et turn on. 

2200kr ..! Jesus. Det var måske 700kr værd. 

If you not come fast..maybe she can bj for you..How she do ...you done already  lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...