Hop til indhold

Bedste kys med tunge

Featured Replies

Skrevet

Brødre, 

Hvem kysser bedst om mest lidenskabeligt udem det er små tantekys

Skrevet
Ledelsen skrev, for 2 minutter siden:

Brødre, 

Hvem kysser bedst om mest lidenskabeligt udem det er små tantekys

Kyssene jeg har fået af @DanskeMariahar været lækre og lidenskabelige. Men tror hun holder pause fra Sjælland pt.

@Trine bigbOObshar jeg også snavet dybt og lidenskabeligt med for nogle år siden. Går dog ud fra at hun stadig kan sit kram.

Skrevet
Blækspruttemanden skrev, for 4 minutter siden:

For mit vedkommende er det gadepigen Stinna

Og hvor finder man så hende henne ?

Eller måske, hvordan kan man kende hende 

Redigeret af Penk

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 17 minutter siden:

@SweetKisses er en vinder i min bog i den kategori. Hun arbejder når hun kan og har lyst men er ventetiden værd i min optik.

https://annoncelight.dk/showad/375793

Hende venter jeg med længsel på at møde. Har været i kontakt med hende, men kalendrene og geografien har desværre ikke passet sammen endnu.

men jeg håber der lykkes for @SweetKisses lyder utroligt sød. Så hun står højt på ønskelisten

Skrevet
Molle37 skrev, for 54 minutter siden:

Hende venter jeg med længsel på at møde. Har været i kontakt med hende, men kalendrene og geografien har desværre ikke passet sammen endnu.

Vi bliver nødt til at finde ud af det en dag :wub:

Skrevet

Der et emne fra denne måned:

Jeg har nævnt Sweetkisses, Lina BBW og June der, men burde måske tilføje Karoline

Skrevet
SweetKisses skrev, for 15 timer siden:

Vi bliver nødt til at finde ud af det en dag :wub:

@SweetKisses ja, der er vi nødt til :wub: der er både noget spænding og noget andet der skal udløses når det lykkes os at mødes :P:lol::wub:

Skrevet

Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder.

@SweetKisses og @Molle37

Molle37 skrev, for 14 timer siden:

@SweetKisses ja, der er vi nødt til :wub: der er både noget spænding og noget andet der skal udløses når det lykkes os at mødes :P:lol::wub:

• 1 month later...
Skrevet
Molle37 skrev, den 30.8.2023 at 14:21:

Kyssene jeg har fået af @DanskeMariahar været lækre og lidenskabelige. Men tror hun holder pause fra Sjælland pt.

@Trine bigbOObshar jeg også snavet dybt og lidenskabeligt med for nogle år siden. Går dog ud fra at hun stadig kan sit kram.

Er tilbage i Valby fredag lørdag og søndag :P

Skrevet

Mon ikke alle GP kysser mere eller mindre lidenskabeligt afhængig af kemi :unsure: 

Skrevet
IFØ skrev, for 5 minutter siden:

Mon ikke alle GP kysser mere eller mindre lidenskabeligt afhængig af kemi :unsure: 

Du kan bide dig i næsen på at der er mange GP der ikke kysser med gæster.

Skrevet
pacer skrev, for 16 timer siden:

Du kan bide dig i næsen på at der er mange GP der ikke kysser med gæster.

Netop, pacer! Hvis en GP endelig vil kysse med en gæst, er det vel kemien, der bestemmer, hvordan og hvor lidenskabeligt. 

Skrevet
IFØ skrev, for 1 time siden:

Netop, pacer! Hvis en GP endelig vil kysse med en gæst, er det vel kemien, der bestemmer, hvordan og hvor lidenskabeligt. 

Der er mange der ikke kysser overhovedet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.