Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/353767 I sidste uge var jeg forbi Løgstør. Dialogen foregik på min almindelige telefon, da hun ikke svarer på taletidskort. Jeg turde dog godt bruge min almindelige telefon, da det var en “kendt” pige. Vi aftalte hurtigt massage med full pack i en time for 1.300 kr. En rigtig sød og skøn modtagelse og tilbud om et bad. Det mener jeg, man skal tage imod, uanset om man kommer direkte fra bad derhjemme. Min erfaring er, at så giver de den mere gas uden aftørring osv og det forstår man jo egentlig godt. Jeg fik et klask i røven da jeg vimsede forbi hende ind i hyggerummet og overvejede egentlig at køre en MeeToo-anmeldelse på hende… Men SKØN stemning allerede inden vi var gået i gang. Fin massage med masser af nærgående kærtegn, mens man lå på maven og blev æltet godt igennem. Efter 35-40 minutter blev det “wæn dæj åm”-tid og spændingen steg. Der gik ikke lang tid, inden hun havde pikken i munden til et skønt blow uden gummi. “I want 69” sagde hun og vendte sin lækre, helt glatte fisse med dejlige fyldige skamlæber imod mig. SÅ skete der ting og sager. Hun blev MEGET tændt og det løb bogstavelig talt ud af hende. Intet skuespil der. Sexdelen endte også uden kondom og det var helt fantastisk. Jeg har aldrig oplevet bedre sex med en GP. Kan absolut anbefales. 10 ståpikke ud af ti mulige herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/353767 I sidste uge var jeg forbi Løgstør. Dialogen foregik på min almindelige telefon, da hun ikke svarer på taletidskort. Jeg turde dog godt bruge min almindelige telefon, da det var en “kendt” pige. Vi aftalte hurtigt massage med full pack i en time for 1.300 kr. En rigtig sød og skøn modtagelse og tilbud om et bad. Det mener jeg, man skal tage imod, uanset om man kommer direkte fra bad derhjemme. Min erfaring er, at så giver de den mere gas uden aftørring osv og det forstår man jo egentlig godt. Jeg fik et klask i røven da jeg vimsede forbi hende ind i hyggerummet og overvejede egentlig at køre en MeeToo-anmeldelse på hende… Men SKØN stemning allerede inden vi var gået i gang. Fin massage med masser af nærgående kærtegn, mens man lå på maven og blev æltet godt igennem. Efter 35-40 minutter blev det “wæn dæj åm”-tid og spændingen steg. Der gik ikke lang tid, inden hun havde pikken i munden til et skønt blow uden gummi. “I want 69” sagde hun og vendte sin lækre, helt glatte fisse med dejlige fyldige skamlæber imod mig. SÅ skete der ting og sager. Hun blev MEGET tændt og det løb bogstavelig talt ud af hende. Intet skuespil der. Sexdelen endte også uden kondom og det var helt fantastisk. Jeg har aldrig oplevet bedre sex med en GP. Kan absolut anbefales. 10 ståpikke ud af ti mulige herfra!

Hvor er vi på kortet ? i byen eller udenfor , etage byggeri eller hus et sted 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hallo skrev, for 1 time siden:

Hvor er vi på kortet ? i byen eller udenfor , etage byggeri eller hus et sted 

 

Udenfor Løgstør på Viborgvej i en bette landsby. Man parkerer diskret over bagved huset og jeg har ikke set personer i nabobygningerne (det er måske ferieboliger…)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ups..... svaret på mit spørgsmål var allerede i teksten

 

Redigeret af Mr.Djurs
jeg havde ikke læst inlægget grundigt nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 11 timer siden:

Nogen der ved hvor hun arbejder nu?

Sidst jeg trykkede på linket var hun i Esbjerg. Det er et par dage siden. Men nu virker det ikke, kan jeg se…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, for 3 timer siden:

Sidst jeg trykkede på linket var hun i Esbjerg. Det er et par dage siden. Men nu virker det ikke, kan jeg se…

Nej det var også hvad jeg konstaterede.
Jeg holder lidt øje med om hun nærmer sig Djursland.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv besøgt hende og skrevet en god anmeldelse af hende også. Og den anmeldelse er stadig retvisende 99% af vejen. 
For nogen vil følgende være fristende, og afsted det gik. For andre en lille 'heads up'. Hun knalder mere eller mindre alle sine kunder, uden gummi. Jeg nævnte det ikke i min anmeldelse, men mit besøg endte også med en drivende liderlig Thai, og sex uden gummi. Det var første og forhåbentlig sidste gang jeg faldt i og lod hoved nr2 bestemme. Dog skal det nævnes, at jeg efterfølgende lod mig tjekke for evt kønssygdomme. Jeg var ikke smittet med noget :) 
Kritikken går egentlig mest på, at hun ikke snakker om det i hendes annonce. Brug informationen som i selv lyster. Folks valg er deres egne ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...