Hop til indhold

Chrristina - Aarhus PAS PÅ!

Featured Replies

Skrevet

God kommunikation og aftale med alt. På dagen blokerer hun en. SÅ træls og tidsspilde...

Har af gode grunde ikke linket, men 2 r' i Chrristina.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ooog overvej om du vil invitere hende hjem... i så fald hold øje med dine ejendele, hun er langfingrede Hun  ribbede mig for smykker og kosmetik. Nasty bitch:blink:

• 2 weeks later...
Skrevet
fyr&flamme skrev, den 9.9.2023 at 03:41:

hun er langfingrede Hun  ribbede mig for smykke

Håber da det anmeldes til både siden HVIS hun er verificeret med ip eller anet, så de kan blokere hende, og politiet naturligvis.....

Skrevet
Martijes skrev, 1 time siden:

Håber da det anmeldes til både siden HVIS hun er verificeret med ip eller anet, så de kan blokere hende, og politiet naturligvis.....

ej det tror du da ikke de vil tage sig af, de har sgu da nok med at tælle pengene for profiler , og politiet tar da ikke unavngivne anmeldelser . 
Kors

• 2 weeks later...
Skrevet

Har besøgt hende. Hun er superfræk og behagelig at være sammen med. Jeg mistede ikke andet end det jeg forventede at miste

Skrevet

Hun slettede mig hurtig da jeg ville have bekræftelse på mail.. hun skrev meget direkte lige på og hårdt..  Men tidspunkt beskeder kom er ca samme tid som skoler får fri

Nogle der kender..:  Anna-Sofie, 40  Aarhus / Randers

sugardaters.com/da/profile/0yoV7Gy6z3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.