Hop til indhold

Recommended Posts

Udfra annoncen tilbydes der kun “normal” massage. Der indikeres ikke mulighed for “ekstra”.

en god thaimassage er dog heller ikke dårligt.

Men med annonce på AL så kunne det selvfølgelig godt være at der også kan tilkøbes happy end af den ene eller anden slags.

følger lige med om der er nogen der ligger inde med viden og info om stedet, pigerne, behandlingen og ydelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sært, men når jeg laver en søgning på AL og midtjylland + thai, så kommer annoncen ikke op. 

Klinikken ser fin ud, ulig mange andre af byens vandhuller. 
Jeg ved ikke hvem der har startet stedet, men det er ikke helt unormalt at en pige der har rykket i pomfritter i mange år, prøver med et nyt sted hvor der ikke tilbydes noget af det sjove. 
Men hvordan man kan få et biks til at løbe rundt med en timepris på 500 kr er mig ubegribeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Update:

jeg har sms’et med stedet og spurgt om der var mulighed for at tilkøbe happy end i nogen form.

svaret var: “Hi, So sorry…i do only normal massage”

så umiddelbart ingen frække ting på det sted. Men det kan jo sagtens være at den normale massage er god.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Molle37 skrev, den 30.8.2023 at 11:00:

Update:

jeg har sms’et med stedet og spurgt om der var mulighed for at tilkøbe happy end i nogen form.

svaret var: “Hi, So sorry…i do only normal massage”

så umiddelbart ingen frække ting på det sted. Men det kan jo sagtens være at den normale massage er god.

det skriver eller siger de fleste ved forspørgsel 

men ofte er den en anden historie når man ligger på briksen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kralle skrev, den 14.9.2023 at 06:34:

Nalee havde en annonce med ref til samme adresse i viby. 
https://annoncelight.dk/showad/332369

Så vidt jeg kan se refereres der ikke til den samme adresse i de 2 annoncer.

på Nalee’s står der bare Viby - den anden er specifik omkring Skanderborgvej. Telefonnumrene er heller ikke identiske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Molle37 skrev, den 15.9.2023 at 14:07:

Så vidt jeg kan se refereres der ikke til den samme adresse i de 2 annoncer.

på Nalee’s står der bare Viby - den anden er specifik omkring Skanderborgvej. Telefonnumrene er heller ikke identiske

Nalee er i klinikken i kælderen i gården til højre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der for nyligt. Fik massage af en ung dame, nok under 30. Det er mit indtryk at hun er ejeren. Hun er ikke en typisk thai af udseende, lyst hår ( nok afbleget) og en større krop, ikke kraftig bare større som en europæisk dame. Hun taler flydende engelsk ( ingen dansk) men med en kraftig accent, der lyder østeuropæisk. Måske er hun halv thai og halv østeuropæer. Meget sød og venlig.

Stedet er superfint og behageligt. Massagen af den bløde, langsomme slags. MEGET grundig, var der nok 80 minutter, men betalte kun for 60. Hun er yderst kvalificeret, eneste problem er, at det foregår på en madras på gulvet og det er ikke godt for min nakke, så af den grund kommer jeg ikke igen.

Ingen pirring undervejs. Mod slutningen spurgte hun om jeg var interesseret i ekstra. Hun gjorde opmærksom på at der kun var HJ at få og at det ikke blev leveret af hende selv, men af en anden dame på stedet. Hvordan hun ser ud har jeg ingen anelse om. Hørte en anden snakke, men så hende ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan få en virkelig god, hård massage hvis man beder om sportsmassage. Den er godt nok til kr. 500, men pengene værd, hvis det er hvad man har brug for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...