Hop til indhold

Alice outcall

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg har længe gået og været meget fristet af Alice. Hun er virkelig en flot pige, som jeg syntes minder lidt om min store kærlighed fra 00’erne, Mary-Kate og Ashley Olsen. https://annoncelight.dk/showad/379437

Har nogen mon haft hende på besøg og kan berette herom?

Skrevet

Muligheden byder sig sikkert igen med incall. Det tilbød hun i hvert fald i starten.

• 4 weeks later...
Skrevet

Er der nogen det har haft besøg af hende, det vil dele oplevelsen ? 

bøje

• 2 months later...
Skrevet

Hejsa

Er der nogen der har lidt friske erfaringer med Alice ??

Og evt. ved om hun får Incall igen som en skriver hun har haft i starten ?

Jeg har ikke stedet så håber meget på hun selv tilbyder det igen da hun er super lækker. 

Håber på nogen har lidt viden om hende eller sted. 

mvh Mads 

Skrevet

Jeg har læst en anmeldelse her på siden, ikke særlig positiv. 

Du må til at søge :razz:

Skrevet

Syntes bare hun er vildt lækker især de bryster sf

Hvem er din ynglingsthai du snart skal giftes med ?

;-))

Skrevet
nike10 skrev, den 9.12.2023 at 09:07:

om hun får Incall igen

nike10 skrev, den 9.12.2023 at 09:07:

Jeg har ikke stedet så håber meget på hun selv tilbyder det igen

nike10 skrev, den 11.12.2023 at 10:57:

nyt

sms:52713513

If I don’t answer your call just text me and I will write you back as soon as possible

Hvorfor ikke bare spørge hende selv i stedet for at vente på svar fra andre herinde i månedsvis :-)

Book hotel og få nysgererigheden stillet

Jeg har lige haft besøg af denne smukke unge kvinde: https://annoncelight.dk/showad/379437 Desværre var besøget nok det værste jeg har haft til dato.

Efter at have været brændt af, af en anden GP'er. Var jeg stadig meget tyk bag ørerne, og da den pige som jeg plejer at besøge, som er en dansk MILF ikke havde tid. Måtte jeg gribe til Annoncerne på AnnonceLight. her finder jeg så en ung Polsk kvinde som jeg før har kigget på.

For det første kommer hun over 20 min. Forsent, vi snakker lidt om det, og hun siger at jeg selvfølgelig nok skal få de 60 min. Som jeg har bestilt. Hun får pengene vi snakker lidt om hvad hun er til og ikke er til. Og så går "vi" ellers igang. Lige fra første sekund prøver hun meget ihærdigt at få mig til at komme på rekord tid, selvom jeg prøver at få hende til at tage den med ro.

Jeg får 17 min. Ud af de 60 min. som jeg havde betalt for. Da jeg spørg, om vi kan forsætte så jeg kan få noget ud af de sidste 43 min. siger hun nej og klæder sig på. Noget som jeg aldrig har oplevet med de danske piger.

Jeg har kun lavet den her tråd, for at advare, intet andet. I behøver ikke at skrive på tråden, da dette er min sidste anmeldelse.

Skrevet
nike10 skrev, for 30 minutter siden:

Syntes bare hun er vildt lækker især de bryster sf

Hvem er din ynglingsthai du snart skal giftes med ?

;-))

De bryster bliver beskrevet som sten hårde kanonkugler :(

Den thai, - hun var væk da jeg vågnede :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Ærgeligt man ikke kan besøge hende i Haslev eller hvor hun er ?

Hun er jo blevet Luksus L…… med de priser hun holder sig nu ;-)))

Er der nogen der har haft hende på besøg for nyligt og evt ved om hun får Incall igen 

På forhånd tak ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.