Hop til indhold
traveren

Carlita Odense C

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/382539

Har besøgt denne kvinde fra Spanien. Fik en aftale med kort varsel om natten og hun svarede hurtigt tilbage. Hun bad om at være meget stille når man kommer, luk dørene meget stille og gå forsigtigt på trappen og musestille bank på døren.

Vi fik afregnet og afklaret hvad der skulle ske uden problemer.

Sengen er slidt men den var fri for smuds og snavs, men måske lidt plettet ;-) badeværelset er pænt og velholdt og lejligheden er også holdt pæn og ren. Rene håndklæder og flere sæber.

Hun taler godt engelsk, så vi snakkede rigtig godt sammen, og hun er god til smalltalk.

Hun sutter som en drøm, der er bare noget over de spanske kvinder, og hun er glat og stram forneden. Hun bryder sig ikke om at blive slikket så det respekterede jeg. Tog hende i missionær og tungekyssede intenst og liderligt, jeg trak mig ud og kom ud over hendes mave, hun vil ikke have afslutning oppe i sig var indtrykket. Jeg blev tilbudt to omgange men kunne desværre kun en gang denne nat.

Hun skjuler på billederne hendes mave, og vil kalde hende buttet og ikke fed. Billederne er retvisende og hun er en køn pige. Priserne er meget standard i min mening.

Hvis man kan finde ud af at behandle hende med høflighed, respekt og værdighed er jeg sikker på i får en dejlig oplevelse med hende. God fornøjelse.

traveren :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja, det er ikke hende på billederne (eller, hun er chunky)

hun ser heller ikke super godt ud, men hun sutter godt og jeg slikkede hende til orgasme. hun var lidt for villig til at kneppe uden og det gjorde jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...