Hop til indhold
Guest Liderlassen

Besøg hos Lady Iris Domina

Recommended Posts

Guest Liderlassen

Det er nu 3. gang jeg har haft fornøjelsen af besøge denne lidt glemte juvel. 

Michelinguiden ville give 3 stjerner for bedømmelsen ekstraordinær kunst - værd at rejse efter.  

Vi skrev sammen i nogle uger og fandt en dag i kalenderen - Iris bad mig lukke dyret i buret, så den holdt sig i ro. 

Mødet er som altid i domicilet e et industrikvarter i 2630, hvor jeg oplevede det ugenert og gode parkeringsforhold bag bygningen. Ringede på kl. 10.00 - og døren til “Playground of Sin” blev åbnet. 

Den sædvanlige udveksling af kontanter og vi aftalte spillereglerne de næste 3 timer - eller rettere efter damens vilje.

Lady Iris er en smuk ( i min optik ) moden frodig kvinde i midtfyrrene, som minder om Elisabeth Shue. Hun var iklædt høje lakstøvler, en lakoverdel, gennemsigtig top, velplejede negle - alt rødt efter mit ønske - en gudinde. 

Fruen fik nøglen til buret og jeg blev beordret at slikke støvler og hæle, til hun var tilfreds. 

Jeg fik en analhook opsat, ført ind i legerummet og bundet stramt til korset - så gik jeg ingen steder.  

Pisken blev fundet frem og jeg fik hvad jeg helt sikkert havde fortjent. 

Ned fra korset, på med en af hendes strap-ons’ og den skulle jeg tage til roden. Med møje og besvær lykkedes det at overvinde gagrefleksen, til både tilfredshed for ladyen og jeg. Der var varmt i domicilet, heldigvis sørgede fruen for isvand til slaven. Hun er god til at læse ens tanker /spotte ens grænser efter 20 år+ i branchen og hun kan absolut gå mere til stålet, hvis legen skal derhenad - men det var ikke mit ønske. 

En tur i gyngen - nu var det tid til damens dybdegående arbejde med selvsamme strap-on, som efter megen tid blev udskiftet med nogle fingre, snart en hånd, så damen også samtidigt viste kunsten at massere ens prostata. Senere kom en bredere strap-on til, efter ring 2 havde åbnet sig - snart ved ring 3.  Det er en stor fornøjelse at arbejde i takt med fruen, drømme sig dybt i hendes øjne og nå længere og dybereeee.

Nu blev dyret lukket ud af buret og en urethal Sound blev forsigtigt indført med en masse glidecreme. Den blev masseret forsigtigt og langsomt, men sikkert blev ugers indelukkede spænding forløst og frigjort i en eksplosion til min absolutte tilfredshed ( og fruen smilte også ).

Jeg fik også hilst op Erica og husets Venus2000. 

Jeg sluttede af med at få ladyens gyldne nektarin og så var der udsolgt herfra. 

Jeg var meget tilfreds med gensynet med Lady Iris og hendes “Playground of Sin”. 

Hjemmesiden virker ikke p.t, men hun besvarer hurtigt mails på [email protected]. 

Hun kan følges på @domina_iris på x ( Twitter ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin beretning fra dit seneste besøg hos Lady Iris, og dejligt at vide hun stadig kan temme en slave.

Det er så længe siden, at vi sidst har hørt fra den skønne Lady, at det var lige før man tænkte, at hun var stoppet 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liderlassen, 

Du om taler Lady Iris som en glemt juvel .

Har man en gang besøgt Lady Iris som glemmer man ikke Lady Iris eller den/de oplevelser hun har givet

Men ja hun lever en stille tilværelse og må næsten giver LystTilSm ret

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlassen

Så må vi få støvet juvelen af - ladyen trænger til et større kuld slaver. 
Drages allerede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liderlassen... Du omtaler skønne Lady Iris som frodig, det vil jeg nu påstå er en overdrivelse ;)

Lady Iris er bestemt ikke stoppet, hun er aktiv i bedste velgående i sit skønne domicil.

Jeg har besøgt Lady Iris et utal af gange, hun er et fantastisk menneske og Domina til fingerspidserne, altid lyttende og med på nye lyster og idér.

Måske er hun lidt stille omkring sig, vel mest fordi hun ikke behøver at være andet. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...