Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Cherry forleden, og vil lige dele lidt om oplevelsen. Cherry giver udtryk for, at hun er ny i branchen, og det tror jeg faktisk er troværdigt. Hun virker lidt genert og uerfaren i jobbet. Og det kan jo være ganske charmerende.

Jeg er i tvivl om, om billederne er ægte. I givet fald er de ikke helt nye. Men .. Cherry har et meget smukt ansigt, og en sprød, men dog lidt rundere krop end billederne giver udtryk for, og hun er ældre ... cirka midt-30. Hun giver en gennemsnitlig massage, og har nok lært, hvad rutinen er, når kunden bliver vendt om. Jeg fornemmede, at det kunne blive lidt .. rutinepræget, og tog taktstokken. Det virkede sådan set helt fint. Men .... uden at prale, for det er der vidst ikke noget kæmpe grundlag for ... så havde hun en udfordring med en lidt stor skandinavisk rumsterstang. Det var mit indtryk, at det gjorde lidt ondt, og så fordamper det sjove, og det prægede afslutningen.

Cherry

Skrevet

Hvad gav du for at hun måtte lege med din kæmpe store rumsterstang? 

altså hvad gav du for fuld pakke? :)

Skrevet
  • Author

Jeg skrev ikke kæmpe :rolleyes:

Standardpris 1500 for en time. Hun spurgte efter lidt mere, men de afviste jeg som en morsomhed.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.