Hop til indhold
Cruise

Pam & Yaya 4 hånds massage m. SF i Vanløse - 30 min 800 . Sommertilbud

Recommended Posts

Lod mig friste til et besøg, efter at have svaret på denne efterlysning:

 
Det var ikke så meget, de ellers rimelige retvisende billeder (dog er de pyntet lidt), men mest konceptet om 4-hånds incl. superfransk, der fristede og tændte mig, hvilket gjorde udslaget for mit besøgsvalg.
 
Overordnet blev det en noget blandet oplevelse. Ikke super godt, men heller ikke (helt) skidt. 
 
Nem, venlig og hurtig sms-udveksling på dansk dagen før, hvor jeg fik en af de tidlige tider, som jeg ønskede.
 
De 2 kvinder var flinke, imødekommende, små-frække, søde og venlige, men de havde vældig travlt den pågældende dag.
 
Den halve time gik således meget hurtigt:
Max 15 minutters massage, hvoraf det højst blev til 11-13 min. 4-hånds. Yaya begyndte alene at massage mig. Pam kom og deltog et par minutter senere.
7-8 minutters blowjob.
Og så et hurtigt bad for at skylle olien af og så ud af bagdøren.
Havde ikke taget stopur med B), men forklaring på den ret præcise tidsangivelse følger ...
 
Massagen var egentlig ganske ok (medium hård), men noget kortvarig og med lidt for direkte pirring efter min smag, dog ikke på en ucharmerende måde. 
Efter et kvarter forlod Yaya rummet og jeg blev vendt rundt. 
Det var præcis her, at min fornemmelse af - at tingene skulle gå (lidt) stærkt - blev bekræftet, idet jeg ikke kunne undgå at få øje på det store runde ur på væggen. :shock: 
 
På grund af den noget korte massage var jeg endnu ikke rigtigt kommet i stødet med fuld "begejstring". Så det hjalp gevaldigt på "begejstringen" da Pam pludselig spurgte:
"Kan du li' store bryster?"
 
...glædeligt overrasket fik jeg svaret:
 
"Jaaa, det kan jeg da godt", ...hvorefter hun åbnede for "godteposen", så jeg kunne sutte og gramse lidt på de dejlige bryster.  :razz:
Lidt (lyn)spansk blev det også til, hvilket næsten altid er et plus i min bog.  :wub:
 
Pam's bj var ganske godt, men 
da blowjobbet var ved at udvikle sig mere til et håndjob (vi skulle jo som sagt hurtigt videre i teksten), måtte jeg hurtigt, men høfligt bede hende om at bruge munden igen, hvilket hun så også gjorde velvilligt uden indvendinger.  :-)
Hun tog godt imod "vitamin-indsprøtningen" i munden  :razz: , som bagefter blev spyttet ud i et par servietter.
 
 
Er på ingen måde utilfreds med besøget, da jeg fik, hvad jeg havde betalt for, men det trækker ned, at der åbenbart køres med en meget stram tidsplan. Burde måske nok have valgt 1 time, men tvivler på det havde gjort den helt store forskel den pågældende dag. Havde desværre heller ikke lige tid til mere end en halv time denne dag.
Alt i alt - så kommer jeg nok ikke igen.
...så skulle det, da lige være for at besøge Tina Thai samme sted til 1 times massage med bj.
 
/ Cruise 
Redigeret af Cruise
Rettelser + glemte superfransk i overskriften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du fik altså ikke fransk af begge piger? 

Det ville jeg forvente iht annoncen, selvom det ikke står der direkte er det den opfattelse jeg får.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 5 timer siden:

Du fik altså ikke fransk af begge piger? 

Nej, fik kun fransk af Pam, der tog sig af alt det frække egenhændigt. Yaya masserede mig udelukkende nord for bæltestedet inden hun forlod rummet efter ca. et kvarter. 

pacer skrev, for 5 timer siden:

Det ville jeg forvente iht annoncen, selvom det ikke står der direkte er det den opfattelse jeg får.

Jeg havde måske et (lille) håb; om at få fransk af dem begge, men det var ikke min forventning. Til gengæld havde jeg nok forventet, at de begge ville "pirre" mv, men som sagt var det kun Pam, der kom syd for bæltestedet.

 

På APEX (før corona) har jeg fået blowjob på skift af 2 massagedamer, der begge aktivt deltog i legen, men det var så med kondom og kondomskift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte det meste, og jeg anbefaler ikke stedet. Jeg fik 4 hånds massage max 15 minutter og ikke ved afslutningen. Selve thai massagen var under middel og var slet ikke fræk. Afslutningen var middel, ikke specielt fræk. Kommer jeg tilbage? Nej absolut ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 2 gange.

1. Tur 1t. 2 X SF 2 piger. Pam kommer ind og sutter mig grundigt og direkte uden så meget forspil eller andet. Yaya kommer ind da massagendelen starter og det er faktisk en ok massage, da jeg gramser på Yaya's faste bryster bliver hun genert men jeg spørger om hun kan smide toppen, så siger Pam at det koster ekstra. Til slut smuttet Yaya og Pam giver en god sutter og efter noget tid bliver hun lystig og giver en ridetur oma. Bagefter har vi en god hyggesnak.

2. Tur 1t. Pam alene, starter med ok massage, men denne gang virker hun helt fraværende og uoplagt, hun skulle nok have blevet hjemme. Men vi får også gang i et bj men hurtigt går hun over i ridning og efter lidt tid faker hun at "omg omg im coming". Så bliver hun lidt passiv og afventer min reaktion, jeg får hende vendt rundt til en vild doggy hvor jeg giver den gas, hun tager pænt imod men er helt væk og forsvinder ret hurtigt efterfølgende uden mange ord.

Trist med så stor forskel på niveauet, kunne måske få lyst til at prøve Yaya alene, da hun virkede interesseret i mere da vi sagde farvel 1.gang.

Men Pam nej tak herfra. Der er andre mere seriøse thai piger at smide guld efter.

Happy day til dig.

Solskin.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 29.8.2023 at 09:44:

Det ville jeg forvente iht annoncen, selvom det ikke står der direkte er det den opfattelse jeg får.

For en merpris på 100 kroner sammenlignet med to hænder+megafransk? Jeg er imponeret over niveauet i dine forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

For en merpris på 100 kroner sammenlignet med to hænder+megafransk? Jeg er imponeret over niveauet i dine forventninger.

Jeg er imponeret over din trang til at komme med kommentarer. :geek: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...