Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg var gået og blive lidt horny i går søndag, så kiggede lidt omkring også faldt mine øjne på Anja's annonce så greb mobilen og skrev en besked til hende, der gik ikke lang tid før der kom svar tilbage og den vidre kommunikation foregik på flydende engelsk, de ønsker jeg havde til hvad der skulle ske i vores halve time med GFE kunne hun sagtens opfylde :-) . Selvom der var et par timer indtil vores møde, så var jeg allerede meget spændt, hvis hun bare var halvt så fantastisk som der var lagt op til , så skulle det nok blive godt.

Jeg parkede bilen lidt væk fra hende, da det var lettest at finde parkering der, skrev til hende, fik nærmere besked på hvordan jeg fandt hende, jeg blev taget imod af en virkelig smuk kvinde, min egen højde, passer perfekt når man nu skulle kysse, Havde jeg gået forbi hende på gaden, var sandsynligt gået ind i en lygtepæl hvis jeg havde mødt hende på gaden :). Fik et stort kram og et lille kys, vi snakkede lidt frem og tilbage, blev tilbudt noget at drikke, fik klaret det pratiske, blev tilbudt et bad (men den havde jeg klaret hjemmefra) som jeg havde skrevet til hende, så blev bedt om at blot vaske hænder, godt der er styr på renligheden, da jeg kommer tilbage venter en smuk anja på sengen, der er ingen travlhed, vi skal ikke nå noget. Vi får langsomt tøjet af hinnanden og forsætter over i sengen, mens vi er igang hvor jeg har mulighed for at betragte hende, griber jeg mig flere gange i at tænke, wow en lækker kvinde du er sammen med også kan hun finde ud at leverer varen. 

Hvad der skete under akten ville jeg ikke komme nærmere ind på, men gutter i ville ikke fortryde at besøge denne skønhed (behandle hende nu godt) hendes billeder er skønne, men hun er skønnere i virkeligheden.

Mens vi lå og hyggesnakkede efterfølgende, kunne jeg mærke at hun er et meget varm menneske, god empati, det var en person jeg virkelig havde en god kemi med.

kommer jeg tilbage :-) ja 110% har allerede nu lyst til at besøge hende igen, i skrivende stund så er det 15 timer jeg kom hjem fra hende, og hun vandre stadigvæk rundt i mine tanker:-)

https://annoncelight.dk/showad/365030

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende også engang i Aalborg. Enig med TS at hun er en smuk sexet kvinde. Er naturlig og varm person og sex med hende er indlevende og uovertruffen. 
synes faktisk hun har kønnere ansigt i virkeligheden når hun smiler og griner. 
Hendes krop er fast og hun er virkelig lækker. Hendes bryster er hjulpet lidt men det betyder intet. Og ja - hun er høj og med smal talje - det er et plus. 
Synd at et af billederne ikke er hende. Det behøver hun ikke at bruge for hun har nok selv. Mest vellignende ansigtbillede synes jeg er det sort/hvid hvor håret dækker det ene øje 

Redigeret af LillePalle99

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...