Hop til indhold

Ny uge med hot dating Fyn

Featured Replies

Skrevet

100% en faker, der vil have dig over på en betalingsside eller bare falske billeder og en latina, der kun taler spansk. 

Men prøv da endelig, Møff B)

Redigeret af niskanen

Skrevet
  • Author
niskanen skrev, for 14 minutter siden:

100% en faker, der vil have dig over på en betalingsside eller bare falske billeder og en latina, der kun taler spansk. 

Men prøv da endelig, Møff B)

Hvis det er hende på de 2 billeder jeg møder -er jeg fuldigstændig ligeglad om hun har et sprog......;-)

Skrevet
Møffe skrev, 1 time siden:

Hvis det er hende på de 2 billeder jeg møder -er jeg fuldigstændig ligeglad om hun har et sprog......;-)

Så er hun på Hotel Ærø (det er adressen) - så kan du også lige snuppe en wienerschnitzel på vej hjem.

Skrevet
niskanen skrev, for 37 minutter siden:

Så er hun på Hotel Ærø (det er adressen) - så kan du også lige snuppe en wienerschnitzel på vej hjem.

Deres schnitzel er ikke særligt god... Æggekagen er til gengæld superb!

Skal faktisk ned til færgen om lidt så kan da lige kigge ind forbi min kammerat på Hotellet og høre om tøs'pi'en er der :D

Skrevet
hrolandj skrev, for 1 time siden:

Deres schnitzel er ikke særligt god... Æggekagen er til gengæld superb!

Skal faktisk ned til færgen om lidt så kan da lige kigge ind forbi min kammerat på Hotellet og høre om tøs'pi'en er der :D

Fik lyst til æggekage... men nej, der er ikke nogen single-kvinder indlogeret på hotellet i disse dage.

Tror det er noget fake-halløjsa....

Skrevet
  • Author

Nogen gange er det også bare det man kunne forstille sig -at lave sammen med sådan en tøs... Selv om jeg udmærket viste det var for godt til at være sandt, da jeg så annoncen... Man kan så tænke på, hvad vedkommen der har sat den i får ud af det...

Skrevet

Medgiver trådstarter - sikke fotos. Skal man snydes og bedrages skal det da være i forventning om mødet med en kvinde som hende :-)

Skrevet

Der er masser af fotos af tøze-barnet på Yandex - med russisk text. Hø Hø

Skrevet

Jeg har også prøvet at kontakte personen på mail og vil kun modtage betaling via Paysafe card :blink:meget mystisk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.