Hop til indhold
Møffe

Ny uge med hot dating Fyn

Recommended Posts

100% en faker, der vil have dig over på en betalingsside eller bare falske billeder og en latina, der kun taler spansk. 

 

Men prøv da endelig, Møff B)

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 14 minutter siden:

100% en faker, der vil have dig over på en betalingsside eller bare falske billeder og en latina, der kun taler spansk. 

 

Men prøv da endelig, Møff B)

Hvis det er hende på de 2 billeder jeg møder -er jeg fuldigstændig ligeglad om hun har et sprog......;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Hvis det er hende på de 2 billeder jeg møder -er jeg fuldigstændig ligeglad om hun har et sprog......;-)

Så er hun på Hotel Ærø (det er adressen) - så kan du også lige snuppe en wienerschnitzel på vej hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 37 minutter siden:

Så er hun på Hotel Ærø (det er adressen) - så kan du også lige snuppe en wienerschnitzel på vej hjem.

Deres schnitzel er ikke særligt god... Æggekagen er til gengæld superb!

Skal faktisk ned til færgen om lidt så kan da lige kigge ind forbi min kammerat på Hotellet og høre om tøs'pi'en er der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 1 time siden:

Deres schnitzel er ikke særligt god... Æggekagen er til gengæld superb!

Skal faktisk ned til færgen om lidt så kan da lige kigge ind forbi min kammerat på Hotellet og høre om tøs'pi'en er der :D

Fik lyst til æggekage... men nej, der er ikke nogen single-kvinder indlogeret på hotellet i disse dage.

Tror det er noget fake-halløjsa....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange er det også bare det man kunne forstille sig -at lave sammen med sådan en tøs... Selv om jeg udmærket viste det var for godt til at være sandt, da jeg så annoncen... Man kan så tænke på, hvad vedkommen der har sat den i får ud af det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...