Hop til indhold

Anbefaling til at prøve første thaipige

Featured Replies

Skrevet

Godaften alle i erfarne Herre inden for thai massage

Jeg har i lang tid gået med tanken om at ville prøve en thai for første gang Så søger gode råd og anbefalinger fra de erfarne Herre på dette område Jeg søger piger i området Aarhus Horsens Vejle

Håber i kan hjælpe lidt 

Skrevet

Du springer bare ud i det -f.eks. book 1 times massage... Det er ikke noget man skal tænke så længe over;-) Hvis du er til mere end massage -lad det stå åben -og lad hende selv finde ud af det;-) -hvis du kommer i stemning -så er det fint -hvis ikke så har du fået massage;-) Man ved aldrig hvad det kan ske -man kan blive så glædeligt overrasket... (desværre også det modsatte) Mit moto er -den gode oplevelse frem for at være for fastlåst i, hvad jeg vil have på forhånd (som mange desværre er, når man læser herinde)

Skrevet

Hej Gismo

Som Møffe skriver vil jeg da også anbefale at du booker med mulighed for at “få mere” - ja, medmindre du da er velbevandret i besøg hos ikke thai’ er

Så hvis det er lidt af dit første besøg vil jeg da gerne anbefale dig min “veninde” Nita i Vejle.
Så ved du at du også er havnet et sted med totalt ordnede forhold - stedet, aftalen, pigen, behandlingen og prisen.

Her betaler man normalt efter behandlingen. Kommunikation går gennem “chefen” som entydig formidler til pigen/Nita hvad du ønsker - og jeg er sikker på at hun er med på at du så - om ønsket - kan tilvælge “ekstra” undervejs hos Nita.

Vil foreslå du booker en massage hvor hun er nøgen - og så kan du undervejs vælge følgende opad (ca 200kr for hver “trin”)

- HJ

- BJ+BTB

- FP

Du kan faktisk også godt vælge massage hvor hun har tøj på men tænker at du får en mere glidende overgang til det lidt mere frække såfremt du “tænder” undervejs og måtte anmode om ekstra.

Blot min anbefaling - andre kan have andre prioriteter og opfattelser af thai verdenen.

Held og lykke - og meld da gerne dine erfaringer tilbage til forum. Du er garanteret ikke er den eneste der er lidt famlende med at afprøve dette.

Skrevet
Route66 skrev, for 2 timer siden:

Så hvis det er lidt af dit første besøg vil jeg da gerne anbefale dig min “veninde” Nita i Vejle.

Har du et link til denne Nita i Vejle??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.