Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har haft æren af og besøge hende den dejlige Louise, ankommer til stedet og ind møder du den mest fantastiske kvinde. En kvinde som var helt nede på jorden, og spurgte pænt om hun lige måtte klare noget vasketøj inden. Ja selvfølgeliglig ingen stress her, her efter startet vi med et dejligt bad sammen og her efter vider ind i sengen til en gang hygge. Virkelig en dejlig kvinde, som jeg helt sikkert kommer og besøger igen ❤️

https://annoncelight.dk/showad/368748

Skrevet

2500 kr med kondom, ingen billeder... cool!! Jeg siger ikke at hun ikke er ægte, men lugter lidt. ;)

Jeg skal i hvert fald ikke klinke noget. Har du nogle link til andre anmeldelser eller lignende?

Redigeret af frddblk

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft et par aftaler med smukke Louise og jeg må godt nok sige hun er et lækkert bekendtskab. Jeg ville helst skrive en masse sludder for at holde hende for mig selv ,men det kan jeg ikke være bekendt, hun er så sød og super nem at tale med hun er sexet og fucking fræk i hendes væsen. Hun er ikke en sut og smut pige men en pige der der sagtens kan tages med på en tur på hotel jeg er blevet fan. 

Skrevet

@Jjep95og @Sneploven

I har ret i, at hun er en sød kvinde, som er nem, at snakke med.

Alt er relativt. Men jeg syntes slet ikke, at hun er så smuk, at jeg ville tage hende med på hotel.

Hvis jeg objektivt havde mødt hende udfra jeres beskrivelse, så var jeg ihvertfald blevet skuffet, da jeg mødte hende

især da jeg går meget op i, at man begår op i sit udseende.

Men hun er ægte @frddblk,

Skrevet

Jeg har ikke oplevet hende hvor hun ikke var oplagt og dullet helt op. kan være hun har haft en OFF dag jeg skal ikke kunne sige.

jeg kan normalt ikke få udløsning ved samleje, men hun kan et eller andet der får mig til at skyde efter 40min, og de sidste 20 min er ikke spildt i hendes selskab. igen det er bare min mening. jeg ville gerne græsk til hende, men det er ikke noget hun gør sig i og jeg syntes hendes svar er friskt( i røven? ...... det kan vi godt....på dig!) 

jeg har tænkt mig at forsætte med at besøg hende for det bliver bedre fra gang til gang og jeg kan godt se hvor vi er seksuelt på vej hen.

Skrevet
Sneploven skrev, for 2 timer siden:

jeg ville gerne græsk til hende, men det er ikke noget hun gør sig i og jeg syntes hendes svar er friskt( i røven? ...... det kan vi godt....på dig!)

Super at du trods alt fik et svar og ikke blot blev blokeret!

Havde du på forhånd læst hendes annonce, før du henvendte dig? Der står hvad hun tilbyder, og anal til Louise er IKKE en mulighed.

Skrevet

@Sneploven

Det er jeg kun dejligt for dig.

Hun er uden tvivl en sød kvinde. Men jeg går op i at man har en krop som jeg ikke kan modstå, + en sød personlighed.

Louise har en sød personlighed, og ekstremt positiv. Men hun er ikke så ungdommelig, som hun beskriver sig selv i annoncen.

Hun er ihvertfald ikke 24 år. Nok nærmere over 30. Hun er ikke 165/63 kg. Men vejer mere end det ihvertfald. Hun skriver, at hun er almindelig/slank af bygning, og det er hun ikke.

Hun har ikke været ærlig omkring alt i sin annonce.

Men ja. Hvis man udelukkende går efter personligheden i en GP. Så er hun bestemt et besøg værd.

Skrevet

@xazia 

jeg tænker vi er godt på vej ud over stepperne,  alt fra cuckold til trekanter og noget dominans. jeg tager tilløb til at hoppe ud i pegging og den slags, men jeg tager små skridt ,da jeg gerne vil have en bedre relation, det er mig der holder igen, hun har ikke lagt fingere i mellem ,og har sagt hun godt kan give mig den store tur når jeg er klar.

• 4 weeks later...
Skrevet

Hej jeg syntes hun er den sødeste og smukkeste kvinde jeg har mødt inden for den her branche i mange år

at der er en der skriver at hun ikke vejer 63 kg , alle mennesker svinger jo lidt i vægt ... og hun er nok nærmere de 27 men hvad gør forskellen 

jeg må komme alle de gange jeg vil

og hvis det betyder det tager lidt ekstra af hendes tid betaler jeg ikke for det

jeg syntes bestemt hun er et besøg værd 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.