Hop til indhold
TheLion

Hvor har I mest lyst til at have sex i det offentlige?

Recommended Posts

Har modtaget blowjobs i flere baggårde. I en af baggårdene lænede jeg mig op af en 2cv hvor folk kunne kigge ned i gården fra deres vinduer hvis de havde været vågne på det tidspunkt. det var ved siden af et diskotek og der var gang i byen.

På et toilet på en bar i Fredericia. Hendes mand lå og sov derhjemme. 

Haft sex mens pigen lå  på kølerhjælmen af min bil i Løkken

Haft sex med en yngre kollega på aftenvagten. Vi brugte mit skrivebord med frit udsyn til direktions kontoret. Godt huset var semi tomt. 

Det er et par udvalgte beretninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette har jeg prøvet:

• Tæller det hvis det var i svigerforældrenes have? Med en kæreste jeg havde engang - vi var begge over 18. Hendes storebror var hjemme... Fandt vi ud af bagefter - han nævnte intet overfor os.
  • Ellers med konen (nu ekskonen) i spa pool på hotellet. Ja. Der var en del andre i poolen. Vi prøvede at lade som ingenting.
  • På en bakke med udsigt udover vandet og stranden et sted nord for Barcelona. (Samme ferietur med konen som ovenstående). Hun tog billede af sædklatten som landede på jorden. Hun blev vist rimelig tændt, og onanerede i bilen på vej tilbage til hotellet - jeg fik vist nok pillet ved hende (<- Ikke anbefalelsesværdigt!!! KØR BIL, NÅR DU KØRER BIL!).
  • GB i fugletårn - hvor vi blev smidt væk af en fra naturstyrrelsen :(
  • GB i det fri på p-plads.
  • BJ i bilen i søndags. (mod betaling) SÅ dejligt!!!!

Dette er nogle af de steder jeg mangler at prøve:

• I biografen
  • I prøverum - selvom jeg føler det er noget der burde være blevet prøvet af i de lidt yngre dage :)
  • På stranden - Var lidt låst inde til at få prøvet i år - plus min ferie var DÅRLIGT timet mht. vejret!!!!
  • BJ / sex i skov hvor man kan høre folk gå omkring.
  • På arbejdet når ingen af kollegaerne er der - nok bedst efter fyraften :) - Hov... Det har jeg prøvet! Men vil gerne igen med en jeg tænder bare lidt mere på.

Og sikkert flere steder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået et blæs i en flyver. Det var skønt. Har selv spillet den af flere gange på flyet. Har fået et håndjob i rutchebanen i Tivoli. Fået spillet pik på en restaurant. Suttet af flere gange i bilen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På filmhøjskolen i ebeltoft,  kan ikke huske filmen, sammen med min daværende kone og en yngre kvinde, fik blow af dem begge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om sommeren plejer jeg at tage gadeprinsesserne fra istedgade til et grønt sted på amager, hvor vi knalder på et tæppe jeg medbringer. Her bliver vi faktisk ikke forstyret og der er tid til knald og film uden at blive forstyret selvom det er midt i byen...

Men drømme om et godt langt kælent kærestesex-eventyr på en strand uden forstyrelser.... meeeeeen synes ikke jeg kender nogle sådanne steder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, den 10.10.2023 at 11:25:

Om sommeren plejer jeg at tage gadeprinsesserne fra istedgade til et grønt sted på amager, ....

Er VILD med udtrykket "gadeprinsesserne" :D

- Men synes ikke lige at dem jeg ser stå der, er nogen jeg trænger til at tage på tur med. Det kan være at det ikke er dem selvfølgelig, eller at vi har hver vores smag - Det skal der være plads til!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg taxi chauffør. Og hvis jeg opdager at nogen gør det på bagsædet mens jeg kører, så ryger de ud. UT AF MIN TAXA!!

Jeg syntes det er enormt grænse overskridende at skulle være vidne til. Og om det faktisk er ulovligt, ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxxon skrev, for 3 timer siden:

Er VILD med udtrykket "gadeprinsesserne" :D

- Men synes ikke lige at dem jeg ser stå der, er nogen jeg trænger til at tage på tur med. Det kan være at det ikke er dem selvfølgelig, eller at vi har hver vores smag - Det skal der være plads til!

Alle piger har en prinsesse gemt i sig. <3 Det er mændenes opgave at se det i dem.

Det ved du da godt mester Maxxon :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muggi skrev, for 3 timer siden:

Nu er jeg taxi chauffør. Og hvis jeg opdager at nogen gør det på bagsædet mens jeg kører, så ryger de ud. UT AF MIN TAXA!!

Jeg syntes det er enormt grænse overskridende at skulle være vidne til. Og om det faktisk er ulovligt, ved jeg ikke.

Hmmmm  der er ingen "kigger" gemt i dig :P

Fortæl dem at der er kamera på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har en tanke der popper op engang imellem om at jeg nok godt kunne slippe afsted med noget uartigt på Rådhuset :lol: tænker at jeg giver det et skud en dag bare fordi det ville være en sjov historie og anmeldelse ;) :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 11 timer siden:

Har en tanke der popper op engang imellem om at jeg nok godt kunne slippe afsted med noget uartigt på Rådhuset :lol: tænker at jeg giver det et skud en dag bare fordi det ville være en sjov historie og anmeldelse ;) :ph34r:

Måske en kendt kommunalpolitiker, en kommunal ansat eller en gp du får lokket med ind? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

På stranden helt klart med tilskuere. Hundige er suveræn, der er som regel tilskuere på, en hel kødrand af mænd med stive pikke. Og damen vælger som regel en eller 2 til at kneppe videre med. Så skønt.

Husker stadig at jeg tog en kvindes 'strandmødom' på Revlen i Køge. Havde lavet en aftale med hende og gennem 'Sex i det fri' 'annonceret det.

Hun fik mig og 2 andre den dag. Hun smilede da vi gik derfra. Enkelte tilskuere.

I båden men det var for anker så ikke rigtig offentligt.

I vores egen have men desværre ikke tilskuere.

Swingerklubber, men det er vel egentlig ikke offentligt, men fedt med tilskuere og når damen vil have mere, se hende vælge dem ud.

I baren på en swingerklub, meget frækt for det er normalt fy fy i baren, men her var lagt op til det i klubbens 'event' kalender.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Plejer at lave events på Hundige, Revlen, Reumerts Ege, Kolle Kolle, Fugletårnet i Ballerup eller Jyderup Skov. Jeg annoncerer altid et par dage før på bla. Dogging Forums og der plejer at være mange virile og potente mænd der kan levere også af sæd. Det giver ligsom en anden dimension at trække udendørs da spændingsfaktoren ved at kunne blive opdaget giver det hele lidt ekstra. Jeg passer altid på og reconiserer altid lokationen undervejs og sørger for at holde familier på skovtur og børn på afstand. Men det er sket at forbipasserende har fået en invitation de aldrig aldrig glemner !. Klub kan også noget men kommer slet ikke i nærheden af et godt dogging eventyr med en sulten hunløvinde som æder mænd råt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, den 12.10.2023 at 13:47:

Hmmmm  der er ingen "kigger" gemt i dig :P

Fortæl dem at der er kamera på :D

Hahaha nej, der er absolut ingen "Kigger" i mig. Skal der være sex i min taxi, så er det en threesome tak !! ;)

Spøg til side, ingen af delene. De ryger på hoved og røv ud af min taxi :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muggi skrev, for 7 timer siden:

Hahaha nej, der er absolut ingen "Kigger" i mig. Skal der være sex i min taxi, så er det en threesome tak !! ;)

Spøg til side, ingen af delene. De ryger på hoved og røv ud af min taxi :-o

Må indrømme at jeg tænker på hvor tit det egentlig sker?

Og jeg ville nok være med på en kigger, og måske spørge om de vil købe videoen, da alt bliver filmet :) Bare for at se deres reaktion.

Redigeret af Maxxon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...