Hop til indhold
nastyfucker

Tanja Rahm - erfaringsbaseret holdning til prostitution

Recommended Posts

Det er da positivt at hun indser at hun har været et svin over for sig selv. 

 

Derfor behøver hun jo ikke at være det over for mændene nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aggg så skal vi igen til, at rives igennem maskinen, den med forbud /ikke forbud... Møg træt at, at de kvinder ikke kan acceptere ,at vi ER nogle ,der har det godt med vores valg og faktisk med os selv!!! Hver gang der er en ex pige ,der ytre sig om hvor forfærdeligt det var / er for hende, ja så er det som om, folk ude bag skærmene hopper lige i og ja så bliver det jo så det syn der er det rigtige på vores branche... Konsekvenserne er ,at mærke i form at mindre kunder landet over og mange lange debatter, hvor feks Susanne Møller ikke kan løfte det op på realistisk niveu det høre hjemme... Træt af det!! Klart man skal have lov til, at berette/ ytre sig, men som sisse siger, hvorfor er det altid når de er ude af branchen? Er det bare for træls ,at de ikke har pengene mere? Skal vi andre få ondt af de ,ikke magtede jobbet? Hvad vil de opnå? Nogle af tanjas udsagn kan jeg da godt forstå og kender selv, MEN det er en del af jobbet!! Stop i tide, stop mens legen er god, ha dig selv med hele vejen og tillad dig, at bearbejde evt ubehagelige oplevelser løbende, så det ikke hober sig op til dårlige følelser... Ja gå en anden vej, hvis du ikke har styrken, selvværet, lysten, nysgerrigheden, troen og evnerne til ,at give meget af dig selv, samt en naturlig tilgang/ forståelse for hele mennesket inkl dig selv. 20 år, er i min verden ikke modent mentalt og psykiske problemer gør det til en ,i mine øjne, planlagt menneskelig nedtur... Synd for branchen, synd for os der har det godt med vores hverdag og valg... Jeg skal ikke kunne sige ,om når jeg stopper, får noget at tænke over, men ALDRIG vil det blive til andet end mit " problem". Jeg ser og mærker også jobbets bagside, men jeg kan jo bare sige stop og gå min vej... Jeg er sikker på, at der er en mening med alt og her i mit valg, er det at jeg skal bruge den del af mit liv på, at lære noget om mig selv og til den tid se tilbage og små smile over alle de sjove, glade, fantastiske og spændene oplevelser og mennesker jeg har været en del af. Og ja måske når jeg også, at tænke ,at det var det og nu skal jeg ikke stå op og have sex med et vis antal mænd, hvem ved? Måske meningen for mig er, at jeg skal tage rundt og bruge min erfaring herfra og min uddannelse som socialpædagog og prøve, at hjælpe vildfarende piger som Tanja, der trods uddannelse ikke er helet... Måske hun var en af de sexologer der skulle have mere egenterapi? Måske vi meningen med tanjas berettelse er, at vi alle skal huske, at kigge indad før vi peger udad, måske jeg bare ser anderledes på det? Kram fra Line som er luder og trives med det.

Tanja beskriver den fysisk smerte ved at have samleje med måske otte mænd på en dag. Det kunne være interessant for os mænd at høre hvad i piger har at sige til dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derfor behøver hun jo ikke at være det over for mændene nu.

Næh, hun er så snæversynet at hun kan kikke igennem et sugerør med begge øjne uden at blive skeløjet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et gammelt ord siger: ingen er så snerpet som en omvendt hore"!

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man læser lidt videre på siden, så fremgår det tydeligt at hun var grænsepsykotisk og led af selvhad i den hun gik ind i branchen, så hendes syn på sig selv og hendes kunder skal ses i lyset af hendes egen historik.

Knus Pia

Nu er hendes had vendt mod mænd og mon ikke hun har overskredet grænsen så hun ikke l længere er grænsepsykotisk.

Hun skriver at hun ikke har haft en mand i flere år, det er nok en gevinst for os mænd.

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da vi nu stort set har spottet, at hun allerede før hun trådte ind i branchen havde alvorlige problemer, så kunne man måske for at tage en lidt anden vinkel på branchen og stille et par relevante spørgsmål

 

 

1) Har de velrenommerede klinikkerne ingen interesse i, at evaluere pigernes egnethed og baggrund før de tildeles vagter. ?

2) Gør man nok i branchen for at sikre at pigerne har et netværk, hvor de kan søge råd og støtte (og jeg tænker ikke på reden og andre ubrugelig instanser)

 

 

Med den viden jeg har efterhånden har tilegnet mig på forskellig vis, er jeg  rimelig overbevist omkring, at tiden er ved at vær moden til at de aktive i dette markedet er nødt til på den ene eller anden måde at tage ansvar for en del af de problemer man bare ikke kan lukke øjnene. Og nej man behøver ikke at starte med at smide hele sin anonymitet.  Både kunder og del af branchen der rent faktisk driver markedet på reelle og fair betingelser, og så også tager ansvar for pigerne, kun sagtens markere sig mere synligt.  

 

Skal jeg som kunde vende blikket indad, er jeg rimelig afklaret omkring, at hvis der blev skuffet lidt til den generelle købers vaner, så kunne der sagtens igangsættes et skred i den rigtige retning. Tanja´s historie er ikke bare enten eller, den kan sagtens være en øjenåbner for både kunderne og udbyderne.

 

Og hvorfor så det ? Fordi triste historier sætter tanker i gang. Tanja´s historie får mig ikke til at skifte ståsted omkring, at vejen frem er fuld lovliggørelse med både krav og rettigheder, men det får mig til at tænke mere over "Jeg har også en ansvar for, at gøre mig umage, når jeg køber seksuelle oplevelser. Det burde jo også fremgå med en vis tydelighed, at det ikke er nok at vurdere på: Virkede pigen glad, gav hun udtryk for at det var vildt fedt osv"

 

Jeg tror bestemt at mange kunder burde tage "deres ansvar" mere alvorligt, snarere end at fokusere på få parameter som:

 

Pris

Virkede hun sød og glad

Giver hun FGE

Virkede det sandsynligt at hun fik orgasme.

 

Ja, det er kræver selvfølgelig lidt indsigt, at kunne vurdere på mere nuancerede parametre, men et er sikkert ovennævnte siger ikke ret meget i den sammenhæng.

 

Og i sidste instans er det nu engang branchen udbyderene, pigerne, kunderne m.fl. der bærer ansvaret for om markedet bevæger sig i skidt eller dårlig retning og......surprice om det frygtede forbud en dag indføres.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har jo allerede været et par svar til Tanja Rahm i medierne fra andre sexarbejdere, her er et rigtig godt 'modskriv' fra Mistress Kikkicat :

www.denfri.dk/2014/01/kaere-sexkoeber-tak/

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har jo allerede været et par svar til Tanja Rahm i medierne fra andre sexarbejdere, her er et rigtig godt 'modskriv' fra Mistress Kikkicat :

www.denfri.dk/2014/01/kaere-sexkoeber-tak/

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

Tak for den, Spuns.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har jo allerede været et par svar til Tanja Rahm i medierne fra andre sexarbejdere, her er et rigtig godt 'modskriv' fra Mistress Kikkicat :

www.denfri.dk/2014/01/kaere-sexkoeber-tak/

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

Fra ovennævnte link/debatindlæg....KikkiCat:

"Jeg kom­mer aldrig til at for­tryde eller ønske, jeg havde været for­u­den. Det blev til mange gode år, så sagde mit under­liv stop, jeg lyt­tede til min krop og stop­pede med job­bet. Jeg blev aldrig træt af sex, eller fik et ander­le­des syn på mænd."

Artiklen afsluttes så med link til KikkiCats hjemmeside, der stadig er aktiv(!): http://www.kikkicat.dk/

 

Og her kan man så læse, hun kan træffes 18. og 19. januar i år..?!

Hvorfor nu det, når hun "stoppede med jobbet"..? :???::?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra ovennævnte link/debatindlæg....KikkiCat:

"Jeg kom­mer aldrig til at for­tryde eller ønske, jeg havde været for­u­den. Det blev til mange gode år, så sagde mit under­liv stop, jeg lyt­tede til min krop og stop­pede med job­bet. Jeg blev aldrig træt af sex, eller fik et ander­le­des syn på mænd."

Artiklen afsluttes så med link til KikkiCats hjemmeside, der stadig er aktiv(!): http://www.kikkicat.dk/

 

Og her kan man så læse, hun kan træffes 18. og 19. januar i år..?!

Hvorfor nu det, når hun "stoppede med jobbet"..? :???::???::

 

Jeg synes det fremgår meget tydeligt af teksten OG hendes hjemmeside at hun stadig er aktiv som domina - endda særdeles aktiv  :mrgreen:

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Når det gælder købesex kan man åbenbart koge suppe på den samme pølsepind igen og igen og igen. Det er lidt som efter fodboldskampen: "Fortæl om dit mål" "Ja, nej det føltes rigtigt godt". "Jamen fortæl mere". "Jo men jeg fik altså bolden og så sparkede jeg på den...."
Altså for hvilken gang Tanja nu er ude og fortæller at sexkøbere er klamme svin kan jeg ikke længere telle. Men hun siger det samme om og om igen, og medierne opfordrer: "Men fortæl igen".
Sidste gang havde vi en debat på VL der omtrent konkluderede at: Der findes kvinder der ikke burde sælge sex, og der findes mænd der ikke burde købe sex.
Længere er den egentlig ikke.
Jeg menede då, og jeg mener nu, at vi sexkøbere har et ansvar for hvilke rum vi betræder. Nogle rum burde man simpelt hen ikke gå in i. Den mand som ikke kan føle det, burde ikke købe sex, og kvinden derinde burde lave noget helt andet.
Det siger jo ikke ret meget om prostitution vel?
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gerrard

Har netop læst følgende blogindlæg på Nikita´s hjemmeside. 

 

Det blogindlæg synes jeg på interessant og relevant vis, formår at gøre sexkøbere til en slags mennesker. Og vigtigst at vise, at pigerne ikke behøver at være ofre. Men sagtens kan være kloge og reflekterende piger, for dem der måtte tro noget andet.

 

Man fristes næsten til at glæde sig til at hun stopper. For det lader til at medier og presse kun godtager beretninger fra piger, der er stoppet i branchen. Og det er er de færreste, der ønsker at udtale sig efter karrierestop. - Med mindre de kun har negative ting at fortælle. Men Nikita formår, bedre end de fleste at nuancere debatten. Tak for det Nikita :)  Men vent alligevel lige med at lade dig pensionere  ;)  

 

- Selv om du jo faktisk gav et løfte om at udtale dig, også efter din frivillige pensionering.  :P  :P  :P

 

 http://www.nikitadarling.dk/?p=947

 

 

 

 

Redigeret af gerrard

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er netop det vi mangler i debatten. Indlægget bør komme ud i "verden"

Det viser helt tydeligt at der er piger som er fuldstændig afklarede med hvad de laver og hvorfor. Nikita er langt fra den eneste, bare for at komme i forkøbet, men nu er det hende der har skevet noget der rykker. Der er andre piger herinde som kan skrive tilsvarende, og med lige så stor vægt. Det håber jeg de gør. Jeg opfordrer til at I, piger, opreter en FB profil til formålet, og lægger jeres indlæg på Tanjas blog.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her blev frk. Harm da vist sat skakmat :) :).

Det indlæg kunne med lige så god ret have ligget herinde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her blev frk. Harm da vist sat skakmat :) :).

Det indlæg kunne med lige så god ret have ligget herinde.

 

"Frk. Harm"  sættes ikke skakmat - hun spiller efter regler hun selv ændrer i takt med hendes stigende desperation for  fortsat at bevare mediernes opmærksomhed og sin rolle som forfulgt uskyldighed

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, så trak Tanja Rahm sig selv helt ned på bunden af troværdihedens bæger.

Hun har ganske enkelt nulstillet kommentarerne på sin blog. Dvs alle de mange kritiske og få positive bemærkninger har hun slettet.

Det er sådan uforstandige ledere i hele verden har forsøgt, nogle gør stadig, at styre den offentlige mening.

Det hedder vist censur, undertrykkelse af ytringsfriheden.

Det er meget lidt kønt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, så trak Tanja Rahm sig selv helt ned på bunden af troværdihedens bæger.

Hun har ganske enkelt nulstillet kommentarerne på sin blog. Dvs alle de mange kritiske og få positive bemærkninger har hun slettet.

Det er sådan uforstandige ledere i hele verden har forsøgt, nogle gør stadig, at styre den offentlige mening.

Det hedder vist censur, undertrykkelse af ytringsfriheden.

Det er meget lidt kønt.

 

Det kan være, at Nikitas sidste blog med hendes eksempler har slået frk. Harm ud.

 

nikitadarling.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Hold kæft hvor er hun dejlig, Nikita. Siger jeg, uden at ha mødt hende :D

Men hun gør sig godt på skrift!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er både stærkt og beundringsværdigt, at nogle aktive kvinder nu tager til genmæle.  Jeg kan så se, at Tanja Rahm nu har linket til Eroguide. Hvis nogle nysgerrige sjæle skulle forvilde sig ind på EG, vil de hurtigt kunne bibringe sig selv et langt mere nuanceret syn på, hvad købesex er for en størrelse.

 

Det forudsætter selvfølgelig, at man evner at forholde sig objektivt. Mon ikke de brede befolkningsmasser, som ikke er belastet af streng moral, eller beton-feministisk observans kan det . I det samlede billede kan det næppe skade at nysgerrige sjæle læser lidt med på EG.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke kun på skrift, at Nikita gør sig godt. :cool:

 

Hold kæft hvor er hun dejlig, Nikita. Siger jeg, uden at ha mødt hende :D

Men hun gør sig godt på skrift!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så slettede Tanja Rahm mit indlæg med link til Nikitas hjemmeside.

Det gjorde hun efter hun havde meddelt at hun havde slettet en masse andre indlæg.

Hun fortsætter alså med censuren.

Nu har jeg Bjørn Thytte lagt linket ind igen. Så får vi se om Tanja Rahm leger Anja Gimel igen.

 

http://tanjarahm.dk/20-alle-har-ret-til-en-stemme-i-prostitutionsdebatten/

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så slettede Tanja Rahm mit indlæg med link til Nikitas hjemmeside.

Nu har jeg Bjørn Thytte lagt linket ind igen. Så får vi se om Tanja Rahm leger Anja Gimel igen.

 

http://tanjarahm.dk/20-alle-har-ret-til-en-stemme-i-prostitutionsdebatten/

 

Det gør hun jo nok.

I hendes øjne er der ikke noget at diskutere i den sag. Der er nemlig kun en sandhed, så hvad skal vi med andre, besværlige sandheder?

 

Det kan gå hen og blive "duellen uden ende", hvis I er lige stædige. Men bare klø på.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har du ret i BX.

Slettes indlægget gider jeg ikke mere.

Her er mit indlæg iøvrigt:

 

Det er bragt i hendes blokindlæg med titlen: Alle har ret til en stemme. Det er indlæg nr. 20

 

 

 

Men jeg har ikke ret til en stemme? Fordi jeg er mand?
Du har i alt fald slettet mit indlæg, og det gjorde de efter du havde slettet alle andre. Du fortsætter altså med at censurere kritiske indlæg. Er det demokrati? hvor er ytringsfriheden?
Nu lægger jeg linket til Nikita Darlings hjemmeside igen. Sletter du igen , sletter du også den sidste rest af seriøsitet der stadig klæber til dig - på trods.

http://www.nikitadarling.dk/?page_id=133


Læs det, alle som læser her. Her skriver en glædespige om sine frustrationer. Ikke over mændene, men over dem der vil pådutte hende rollen som stakkels Nikita.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...