Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/383048

 

- aftalt gfe (kys m tongue, bj uden)
- hun er 100% pigen in billederne
- hun taler godt engelsk
- hun har ikke rigtig nogen personlighed så det er svært at holde en samtale med hende (hvis du har lyst lol)

selv om hun svarede "yes" på whatsapp til kys m tongue, da hun kom så må jeg ikke. not cool (og havde ikke noget med hygiene at gøre det er bare hendes regler...)

jeg var klar til at brug mange timer på hende, hvis hun var god (jeg er til party girl med personlighed der er nympho). hun her meget mekanisk men hun sutter fint og er meget stille og rolig.

hvis du skal have ægte GFE, glem det -- men hun er ellers lækkert. om det er 2000 DKK / time  værd.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

argh, havde en redigering klar men så var der ikke tid nok. 

arkiv når annoncelight link er slettede: https://archive.li/yFKBQ 

jeg fik en del beskeder fordi der er åbenbart en anden "Denisa" -- jeg tror IKKE at det er den samme (og derfor laver jeg arkiv ovenpå)

glemt at sige at hun siger seriøst at hun _kan ikke_ have en orgasme. det har hun ikke haft i årvis. det tog jeg som en udfordring (selv om hun sagde mange kunder har reageret på den samme måde) og slikkede hende i et godt stykke tid. please, spild ikke din tid, det var som om hun var en sex doll, ingen reaktion.

men fuck hvor ser hun lækkert ud -- hvis du skal bare suttes og få lidt fis uden snak - hvorfor ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you for your feedback. I texted her yesterday. She didn’t answer me about 2 hours. I got the message from her, she wanted some prepaid (I don’t remember about 300 dkk). I decided not to risk. It’s look like fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha den udfordring med en orgasme, kan lokke svage sjæle.

Men igen, uanset hvor indlevende og smigrende man er, kan en kvinde selvfølgelig koble helt fra oppe i hovedet, det er som regel der orgasmen starter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain Price skrev, den 27.8.2023 at 09:38:

Thank you for your feedback. I texted her yesterday. She didn’t answer me about 2 hours. I got the message from her, she wanted some prepaid (I don’t remember about 300 dkk). I decided not to risk. It’s look like fake.

idk maybe she was busy fucking me instead :D

there was no prepayment but im danish so she probably knew i was good for it

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Denisa i går... hun er nok en smuk pige, men hendes service er ikke god..

meget mekanisk uden indlevelse, ville ikke sutte når du bliver stående...

hun respekterer ikke kundernes ønsker, er bestemmende og vil gøre alt kun sin egen måde...

pigen 8/10  service 3/10  ikke pengeværd hvis du er til GFE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...