Hop til indhold
Knud

Aalborg Samantra vejgård Hadsundvej 6

Recommended Posts

Var lige tilfældig forbi og opdagede det ikke længere er hende der plejer at være der.

Nu er det en yngre model og drøn fræk kan man roligt sige, hun tager dog videre om 2 uger desværre.

Fik fp med super god hård massage.

Resten var nærmest ubeskriveligt godt, ærgeligt hun kun er der 2 uger mere

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre

Foranlediget af @Knuds anmeldelse lavede jeg også en aftale med Samantra for nogle dage siden. 

Det var ikke mutter selv (som jeg tidligere har prøvet et par gange) men hende her https://annoncelight.dk/showad/255008 som var på stedet i Vejgård. Hun er dog nu i Esbjerg , ser det ud til. Hun skriver 34 år og det er nok ikke helt ved siden af  - i hvert fald under 40. 

Jeg synes hun var dejlig og jeg fik fuld pakke. Hun gav en lidt hård massage før jeg kneppede hende godt og grundigt. Hun var medlevende og hun havde en rigtig lækker 100% glat lille stram fisse.

Håber sgu hun kommer tilbage til Aalborg igen. 

/Silverback

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var fornyligt forbi Samantra. Det er den "ældre model" der var der. Jeg vil skyde på at hun er 50, men måske også noget over.

købte 45 min massage+HJ for 800,-

God massage - og som andre har skrevet - kan man give hende alt det finger man vil - hun tager gerne imod og sørger diskret selv for at din hånd finder "Trusseløs Landsbykirke" i sidste del af massagen :-) Det hjælper jo altid lidt ekstra - i et ellers i sig selv dejligt håndjob. I det hele taget en sød dame.... "dejlig pik du har!".

Er man til de helt unge, skal man tage andet sted hen, men ellers en tip-top oplevelse. Stedet er ikke diskret, men man kan jo altid påstå at man kun fik massage.... :-) Pæne, nydelige lokaler - ser forholdsvist nyrenoveret ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Camino skrev, den 15.3.2024 at 12:47:

Var fornyligt forbi Samantra. Det er den "ældre model" der var der. Jeg vil skyde på at hun er 50, men måske også noget over.

købte 45 min massage+HJ for 800,-

God massage - og som andre har skrevet - kan man give hende alt det finger man vil - hun tager gerne imod og sørger diskret selv for at din hånd finder "Trusseløs Landsbykirke" i sidste del af massagen :-) Det hjælper jo altid lidt ekstra - i et ellers i sig selv dejligt håndjob. I det hele taget en sød dame.... "dejlig pik du har!".

Er man til de helt unge, skal man tage andet sted hen, men ellers en tip-top oplevelse. Stedet er ikke diskret, men man kan jo altid påstå at man kun fik massage.... :-) Pæne, nydelige lokaler - ser forholdsvist nyrenoveret ud.

 

Også en fin fuldpakke hun tilbyder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frankies

Jeg kom ind i butikken forleden, jeg må indrømme at jeg valgte at gå igen, hin er en del over de 60, ja eller det ved jeg jo ikke, men hun så rigtig moden ud
Måske en fejl, kom ind hos goddag i stedet, har ikke fundet link til dem, men en nydelig moden dame med et par rigtig flotte bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, den 18.3.2024 at 12:55:

Også en fin fuldpakke hun tilbyder

jeg havde netop efterfølgende tænkt over om hun går "hele vejen". Jeg er nok mere tiltrukket af de unge, men variation er også godt. Kan du sige noget mere om din erfaring, også pris? Hvis hun er samme pris som en lækker ungtøs, går jeg nok den vej, men.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...