Oleboy 30 Skrevet 26. August, 2023 Er der stadig ingen der har besøgt dette par! https://annoncelight.dk/showad/376458 jeg er især interesseret om stedet er diskret, kommer selv fra Lolland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 26. August, 2023 Hvorfor ikke opdatere eksisterende tråd, i stedet for at oprette ny? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 26. August, 2023 Du må tage en for holdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 27. August, 2023 AlfaN skrev, for 4 timer siden: Hvorfor ikke opdatere eksisterende tråd, i stedet for at oprette ny? og hver eneste tråd, som @Oleboy opretter om nøjagtigt samme emne har ovenikøbet ny overskrift hver gang han opretter dem Ole. Af hensyn til alle - også dig selv - vælg en sigende overskrift. For eksempel "Trekantspar, Nakskov" - og lad endelig være med at oprette en ny tråd, hver evig eneste gang, du stiller samme spørgsmål om samme emne. 6 tråde på mindre end 1 måned er lidt voldsomt. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 27. August, 2023 Oleboy skrev, for 6 timer siden: jeg er især interesseret om stedet er diskret, kommer selv fra Lolland Har du skrevet til dem og spurgt? Når du efter en måned ikke har fået svar af andre brugere, betyder det måske, at ingen har besøgt dem eller du ikke har søgt (godt nok) eller at overskriften er håbløs (denne). Om 3 mdr er de første 100 tråde i efterlysninger på Sjælland Ole’s og halvdelen er ‘stadig ingen?’, virkelig ingen?’ og ‘Please kender nogen dem her?!!!!??!’ 6 annoncer. Du har jo læst og skrevet al info. Hvorfor ikke bare opdatere eksisterende tråde fra dig fx fra mandag, evt en gang i ugen og skrive relevant info i overskrift: hvem (par), hvor (egn/by), hvad (trekant). Profil siden 19/6. Ved ikke om mgl tråde om dem skyldes beliggenhed eller det tilbudte. Men har du selv kigget i mere end en måned jvf dine egne ord i tidligere tråd (de er tilbage efter 3 ugers pause), er det mãske tid at kontakte dem selv og overveje, om du skal eller ikke kan/vil/skal/tør besøge dem….. skriv sms til mig på 52524309 ( KUN SMS) Tlf vil ikke blive taget 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg