Hop til indhold
Boris

I Lady Cherie's Vold og Magt

Recommended Posts

Følgende beretning fra besøg ved den Gudesmukke Dronning Lady Cherie: www.cherie.dk

Igennem flere år havde slaven igen haft lyst til at besøge denne sadistiske Domina, og endelig tog den sig sammen – det har den ikke fortrudt en eneste øjeblik!

Dronningen er jo en Gudesmuk Quinde i sine bedste år – og samtidigt nyder hun at bruge sine slaver – SKØNT!!!

Kontakten blev genoprettet på slavens ferie, og straks kom der ORDRER på hvorledes slaven skulle agere, for at have mulighed for at stå til rådighed for Dronningen:

1.       Slaven er seriøs og til FULD rådighed for Dronningen

2.       Slavens slavekrop tilhører Lady Cherie og bruges fuldstændig, som jeg har lyst

3.       Slaven ligger på knæ og har det aftalte beløb i slavekrybets mund, når jeg modtager slaven

4.       Slaven kravler bagved Dronningens læderstøvler og kysser disse

5.       Dronningen er ikke uden humor, så vær beredt på at blive udfordret

Efter lidt skriverier frem og tilbage blev følgende aftalt (nå nej – bestemt af Dronningen):

1.       Slavekrybet er umenneskeliggjort under hele seancen

2.       Slaven har intet stop ord

3.       Dronningen kan piske og bruge slaven 100 %, som Dronningen lyster

4.       Dronningen modtager slaven i hendes PELS

5.       Dronningen har lyst til at ryge og bruger slaven som askebæger og slukker cigaretterne på slavens krop ubarmhjertigt

 

Således aftalt og slaven mødte op til atter at være Dronningens legetøj:

Det første som slavens så var sylespidse læderstøvler, som den straks kyssede. Straks faldt straffen i form at 5 piskeslag på slaveryggen. ” Den kysser først mine støvler, når den har fået tilladelse hertil”.

Slaven kravlede herefter videre efter Dronningens støvler uden endnu at have haft mulighed for at iagttage Dronningen.

”Slave kig op og nyd hvad den ser”

Slaven var fuldstændigt forblindet af det syn, som mødte den. Dronningen stod højt over slaven og kiggede dominerende ned på slaven iført det vildeste læderoutfit, lårlange læderstøvler, SS-læderkasket og lang Pels, frækt rygende på sin cigaret.

Efter dette syn var slaven klar over, at den var kommet det rette sted og nu kun have at håbe på at den kunne tilfredsstille Dronningen.

”Kravl hen til korset dit slavekryp og gør dig klar til din straf – den har du ventet på i mange år,” og nu er det tid til den ultimative straf”. Slaven gjorde som beordret, men åbenbart ikke hurtigt nok – piskeslagene begyndte at hagle ned over slavekroppen.

Efter vel 10 min konstant piskning stoppede Dronningen. ” Nå slave, nu skal den komme med en tilståelse! – Slaven er jo jyde og derfor har den en jydekrog på dens bil, som alle nærige jyder?”

Slaven, som korrekt er jyde, men ikke nærig og ikke har en jydekrog på dens bil udtalte: nej den har ingen jydekrog på bilen. Straks faldt der 3 slag fra Bulwhippen. Dronningen spurgte igen og slaven benægtede – og hver gang faldt slagene fra Bullwhippen. Dette fortsatte en rum tid indtil slaven måtte tilstå at den havde en jydekrog. ” Jeg vidste at jeg kunne få slavekrybet til at tilstå ALT – Lær dens plads og erkend at jeg er dens ejer”

Efter lidt pause, hvor Dronningen røg lidt cigaretter og brugte slave som askebæger, ønskede Dronningen igen at opdrage slave med flere pisk. Denne gang var det slavepikken, som skulle under behandling. Slaven hoppede og dansede hver gang Dronningen ramte slavens pik. ”Dans for mig slave, jeg nyder at se den i smerte og danse for MIG”. Slaven tiggede og bad om nåde, men dette animerede bare Dronningen til at fortsætte, hvorpå Dronningen kommanderede:

”Den har ingen rettigheder, den tager imod alle de pisk jeg nedværdiger mig til at give den, den er min ejendom og jeg bruger den som jeg vil – er dette forstået slave”

Slaven fik fremstammet et grådkvalt jaaaa – og straks lød den næste ORDRE:

”Den er nu endelig tilbage i min stald – her bliver den resten af dens liv – den er en ting som jeg bruger/pisker fuldstændigt som jeg ønsker. Er den klar til at tilhøre mig resten af dens usle slaveliv?”

Atter fremstammede slaven et ja af hele dens inderste hjerte – jeg ønsker at tilhøre DEM!!

” Godt slave, du er nu min. Du bliver nu sat i chastity, hvornår du kommer fri afgør jeg.  Du er nu min ejendom og jeg kontrollerer resten af dit liv. Jeg vil misbruge den fuldstændigt og tage ejendom over ALT hvad den ejer”

Atter fremstammede slaven et jaaaaa

”Godt så kommanderede Dronningen – hvis du tror, at du kan blive tilfredsstillet her – glem det!!!

Den modtager nu yderligere 100 piskeslag, kysser mine støvler samt tilbeder min pels. Herefter fjerner du din liderlige slavekrop fra mit åsyn! Du er intet – jeg er ALT”

Således uforløst måtte slaven erkende, at der kun findes en lov på denne klode – vær slave af Dronningen Lady Cherie og adlyd hende betingelsesløst.

PS! Dronningen er ikke helt uden humor, så vist du tør at udfordre denne Gudinde kan dette også være en mulighed – men pas på!!

Efterskrift: Den er nu blevet accepteret som en del af Lady Cherie*s harem. Dette betyder at den dagligt får ordrer på hvorledes den skal leve dens dag!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherie er en rigtigt erfaren domina og med en ret veludviklet humor. Sceancerne behøver ikke at være så hårde som i Boris oplæg. Hun er mega empatisk og har en meget fin fornemmelse af og føling med hvor grænserne er. Hun kan skubbe et nøk til dem, afhængigt af kemien, men aldrig så det bliver en dårlig oplevelse.

Og super sød at snakke med bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ret specielt for mig at møde hende de gange det har kunnet lade sig gøre. Hun er bare ikke et menneske man glemmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i at Cherie ikke er en man lige glemmer. Mit eneste møde med en dominerende kvinde (ud over min hustru, hø-hø), har været med Cherie. Som helt ny balancerede hun perfekt i forhold til mig og de grænser jeg ønskede at udfordre. Min oplevelse er at det ikke er smerten i sig selv hun elsker at udøve, men kontrollen over et andet menneske og at drive det præcist det stykke længere end man troede man kendte til. Hverken mere eller mindre. Erfarenhed og lyst til netop dette var hvad jeg oplevede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg er helt enig! Lady Cherie er virkelig en erfaren og smuk Domina, som er en sand virtuos, når det handler om at fornemme, hvor hendes slaver er, hvad de længes efter  og - altid i fuldkommen kontrol - flytte slavens grænser et lille stykke længere, end han havde fantasi til at forestille sig, han havde lyst til. Og nej, seancerne behøver bestemt ikke være så hårde, som den Boris - med glæde - blev udsat for! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beretning om et besøg hos denne skønne Lady som jeg om nogen ved kan sit kram

og nu kommer Lady Cherie endeligt langt om længe D. 19 og 20 December til Jylland/ Hadsten 

Så er der jo ikke så langt at køre for os jyder 

Redigeret af Ector
dato ændring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
henlan skrev, for 13 minutter siden:

Nogle der ved, om hun også besøger Sjælland en gang i mellem?

Hun bor der :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

 

Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Hun bor der :) 

Tak. Ved du noget om hendes alder? Forhåbentligt moden eller meget moden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
henlan skrev, Lige nu:

 

Tak. Ved du noget om hendes alder? Forhåbentligt moden eller meget moden.

Hun er en heks på 120 år eller mere, siger hun selv :D Jeg ved ikke hvor gammel hun er, men nok 50+ Prøv at klik på linket til hendes hjemmeside i den annonce du lagde link til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

Hun er en heks på 120 år eller mere, siger hun selv :D Jeg ved ikke hvor gammel hun er, men nok 50+ Prøv at klik på linket til hendes hjemmeside i den annonce du lagde link til. 

Kan ikke umiddelbart finde noget om alder, men 50+ er fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
henlan skrev, for 2 minutter siden:

Kan ikke umiddelbart finde noget om alder, men 50+ er fint.

Nej det skriver hun ikke. 
Men hun var engang en flittig deltager i dette forum, derfra har jeg oplysningen om de 120 år. 
I øvrigt en skam hun blev verfet ud. Hun kunne virkelig trækket et laaaaaaangt stykke meget groft sandpapir hen over folk der opførte sig idiotisk, i hendes, og mange andres, øjne :lol: 
Kæft der var sjovt.
Men det var dengang EG forum stadig havde tænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 14 minutter siden:

For ikke så mange uger siden fortalte hun i chatten at hun havde rundet de 200 :lol:

120 er også fint, 200 er nok lige i overkanten for mig, selvom jeg er gammel.:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Henlan

Du kan roligt kontakte hende med dine spørgsmål. Og også lave en aftale. Hun er supernem at tale med og har en ret veludviklet sans for humor.... Ved det af egne erfaringer. Virkelig dejlig og moden kvinde af djævlens nåde.....

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 40 minutter siden:

Henlan

Du kan roligt kontakte hende med dine spørgsmål. Og også lave en aftale. Hun er supernem at tale med og har en ret veludviklet sans for humor.... Ved det af egne erfaringer. Virkelig dejlig og moden kvinde af djævlens nåde.....

Tak, det lyder betryggende. Selvom jeg er hardcore er jeg alligevel en novice i den verden af nådesløse dominaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 55 minutter siden:

Tak, det lyder betryggende. Selvom jeg er hardcore er jeg alligevel en novice i den verden af nådesløse dominaer.

Det skal du ikke lade dig stoppe af. Hun mestrer begge verdener og er ret hård til at læse dig og dine grænser.

Du er helt tryg hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...