Hop til indhold
udinaturen

Wow - Blowjob i bilen, Aarhus.

Recommended Posts

Jeg havde en tiltrængt fridag i onsdags, og mine kugler føltes som om, at de var sprænge i luften. Og lysten tog sgu over, og jeg skrev til hende som kalder sig for “blow-i-bilen” og hun svarede hurtigt, at hun havde tid og vi aftalte at mødes et bestemt sted.

Jeg har mødt hende før, og vidste derfor godt, hvem jeg mødte. Hun er simpelthen pisse lækker, og hendes øjne er simpelthen så frække. Vi kørte en hurtig tur sammen, talte frem og tilbage imens, og så holdte vi ind et diskret sted, og så skete det, som jeg har ventet på. Hun sad på knæ foran mig, først kyssede vi intenst og herefter slikkede hun min pik. Førs leger hun med tungen rundt om pikhovedet og herefter bollerne. Så tog hun den i munden, og suttede på livet løs.

Hun gaggede, spyttede, savlede, kørte den rundt om læberne og tungen, spillede den af og suttede endnu mere. Imens hun suttede, kælede hun for mine boller og stønnede. Jeg fik også en tur mellem hendes store bryster, som jeg også slikkede og tog rigtig godt på. 

Jeg er sikker på, at hun virkelig bliver tændt af det, hun gør. Hun har et ekstremt liderligt blik.

Jeg kunne mærke, at det hele begyndte at bygge sig op, og jeg kom så kraftigt, at blodet forsvandt fra hovedet. Jeg har aldrig haft så kraftig en orgasme af et blowjob. Jeg sprøjtede hende i munden, og hun forsatte med at sutte lidt endnu. Hun sad med mit sæd rundt om munden og så mig øjnene med et fræk blik … 

Det er sjældent jeg deler detaljer, men … det her var simpelthen pisse frækt. Der er ingen som hende her. 

Intet link lige nu, men, du ved hvem jeg taler om ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 28 minutter siden:

Intet link lige nu, men, du ved hvem jeg taler om ;) 

Jeg gør ikke, så jeg efterspørger alligevel lige linket for det lyder som en god oplevelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Graphite skrev, for 2 timer siden:

Er hun naturlig af udseende? Fx ingen kunstige negle, naturlige læber, osv. 

Jeg vil gerne undlade at beskrive hvordan hun ser ud, da hun ønsker at være fuldstændig anonym. Hun er en lækker kvinde med store bryster og en sprudlende personlighed. Det er vitterligt en chance, enten kan du lide hvad du ser eller så kan du ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...