Hop til indhold
Servciesboy

Milissa Aalborg

Recommended Posts

Hejsa

Alt omkring Millissa stinker af Fake, kig  på hendes tekst, hun tilbyder os alt, men ingen priser, og billeder der ligner en fotomodel.

Men er der en god ven her, som vil tage en for holdet ??

Jeg håber i får nogle gode Date her i weekenden- jeg skriver lidt med Mette -nord for Randers https://annoncelight.dk/showad/338940, men hun er ved at få migræne nu, så jeg kigger mig lidt omkring

knus og go weekend

https://annoncelight.dk/showad/377556

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 2 timer siden:

Hejsa

Alt omkring Millissa stinker af Fake, kig  på hendes tekst, hun tilbyder os alt, men ingen priser, og billeder der ligner en fotomodel.

Men er der en god ven her, som vil tage en for holdet ??

Jeg håber i får nogle gode Date her i weekenden- jeg skriver lidt med Mette -nord for Randers https://annoncelight.dk/showad/338940, men hun er ved at få migræne nu, så jeg kigger mig lidt omkring

knus og go weekend

https://annoncelight.dk/showad/377556

Hej

jeg har været forbi Millissa i dag - og det er langt fra hende der er på stedet - det kan været hendes søster, der er en del år ældre og en helt anden kropsfason - og bestemt ikke til den bedre side, af hvad billederne viser på annoncen… hun fastholder dog det er hende på billederne!!!!!

mht. Mette så har jeg for år siden besøgt hende, nå har jeg prøvet at skrive til hende igen (mange gange) men jeg får aldrig svar fra hende, har du nemt ved at lave aftaler med hende??

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 23 timer siden:

Hej

jeg har været forbi Millissa i dag - og det er langt fra hende der er på stedet - det kan været hendes søster, der er en del år ældre og en helt anden kropsfason - og bestemt ikke til den bedre side, af hvad billederne viser på annoncen… hun fastholder dog det er hende på billederne!!!!!

mht. Mette så har jeg for år siden besøgt hende, nå har jeg prøvet at skrive til hende igen (mange gange) men jeg får aldrig svar fra hende, har du nemt ved at lave aftaler med hende??

Tak for svar, hvordan var sex’en med Millissa? Normalt når billeder ikke passer, gør ydelser heller ikke.

Jeg har normalt nemt ved, at få svar fra Mette- hun skrev i dag, at hun stadig havde migræne. Jeg forstår hende ikke altid, for ofte klager hun over hun mangler kunder, og jeg læser ofte her, at hun ikke vender tilbage til jer - hm , jeg prøver og tale med hende om det. Hun låner og skylder stadig mig penge, det sidste lån var på sølle 200 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 41 minutter siden:

Tak for svar, hvordan var sex’en med Millissa? Normalt når billeder ikke passer, gør ydelser heller ikke.

Jeg har normalt nemt ved, at få svar fra Mette- hun skrev i dag, at hun stadig havde migræne. Jeg forstår hende ikke altid, for ofte klager hun over hun mangler kunder, og jeg læser ofte her, at hun ikke vender tilbage til jer - hm , jeg prøver og tale med hende om det. Hun låner og skylder stadig mig penge, det sidste lån var på sølle 200 kr.

Hende der er på billederne - kan bestemt også være min type - jeg gik igen, hende der var der var langt fra hvad jeg gider springe på… sådanne oplever jeg desværre ofte ved de mørke piger - der er meget langt mellem mine typer når man så møder op - efter man har læst deres annoncer og skrevet med dem, og de bekræfter det er dem på billederne..

ja, jeg forstår ikke mette - måske du må tage en gæst med, hvis du er med på hun kan nyde 2 stk. -vil dog lige nævne her -jeg er 100% hetro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...