Hop til indhold

Dogging

Featured Replies

Skrevet

Godaften herinde hvilken p-plads i kbh område gir størst chance for så mange pikke som muligt der vil sprøjte ud over eller op i min veninde her om ikke så læ ge 

Skrevet

Det er dansk den du annoncere med ;) men der er vil flere i Sydhavnen der hvor sigøjnere holder til og så kan man vel bruge en af de mange samkørsels pladser ved mortotvejs nettet eller en park, grusgrav eller lign ved aften tide 

Redigeret af Happy69luke

Skrevet
Bifyr35 skrev, for 11 timer siden:

Godaften herinde hvilken p-plads i kbh område gir størst chance for så mange pikke som muligt der vil sprøjte ud over eller op i min veninde her om ikke så læ ge 

Der er et pakering plads, omkring Vigerslevvej/ alle, når man køre op mod Hvidovrevej, samt et grønt område, mod motorvejen, lige overfor cirkel k, ved Kulbanevej, Vigerslevvej. Men ellers, er der mulighed i Valby Parken, omkring rosenhaven i Valby. Ellers er der et pakering plads nede for enden af Høffdingsvej, Ramsingvej i Valby. Men det lyder spændende og jeg kunne være interesseret i at mødes med hende, bor selv tæt på det sidste nævnte om parkeringspladsen.

Screenshot_20230825-110632.png

Redigeret af 69manden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.