Hop til indhold
Bifyr35

Dogging

Recommended Posts

Godaften herinde hvilken p-plads i kbh område gir størst chance for så mange pikke som muligt der vil sprøjte ud over eller op i min veninde her om ikke så læ ge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er dansk den du annoncere med ;) men der er vil flere i Sydhavnen der hvor sigøjnere holder til og så kan man vel bruge en af de mange samkørsels pladser ved mortotvejs nettet eller en park, grusgrav eller lign ved aften tide 

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Bifyr35 skrev, for 11 timer siden:

Godaften herinde hvilken p-plads i kbh område gir størst chance for så mange pikke som muligt der vil sprøjte ud over eller op i min veninde her om ikke så læ ge 

Der er et pakering plads, omkring Vigerslevvej/ alle, når man køre op mod Hvidovrevej, samt et grønt område, mod motorvejen, lige overfor cirkel k, ved Kulbanevej, Vigerslevvej. Men ellers, er der mulighed i Valby Parken, omkring rosenhaven i Valby. Ellers er der et pakering plads nede for enden af Høffdingsvej, Ramsingvej i Valby. Men det lyder spændende og jeg kunne være interesseret i at mødes med hende, bor selv tæt på det sidste nævnte om parkeringspladsen.

Screenshot_20230825-110632.png

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...