Bifyr35 42 Skrevet 24. August, 2023 Godaften herinde hvilken p-plads i kbh område gir størst chance for så mange pikke som muligt der vil sprøjte ud over eller op i min veninde her om ikke så læ ge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 263 Skrevet 24. August, 2023 (edited) Det er dansk den du annoncere med men der er vil flere i Sydhavnen der hvor sigøjnere holder til og så kan man vel bruge en af de mange samkørsels pladser ved mortotvejs nettet eller en park, grusgrav eller lign ved aften tide Redigeret 24. August, 2023 af Happy69luke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virillendk 3 Skrevet 24. August, 2023 Hundige strand parkering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 25. August, 2023 (edited) Bifyr35 skrev, for 11 timer siden: Godaften herinde hvilken p-plads i kbh område gir størst chance for så mange pikke som muligt der vil sprøjte ud over eller op i min veninde her om ikke så læ ge Der er et pakering plads, omkring Vigerslevvej/ alle, når man køre op mod Hvidovrevej, samt et grønt område, mod motorvejen, lige overfor cirkel k, ved Kulbanevej, Vigerslevvej. Men ellers, er der mulighed i Valby Parken, omkring rosenhaven i Valby. Ellers er der et pakering plads nede for enden af Høffdingsvej, Ramsingvej i Valby. Men det lyder spændende og jeg kunne være interesseret i at mødes med hende, bor selv tæt på det sidste nævnte om parkeringspladsen. Redigeret 25. August, 2023 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 59 Skrevet 25. August, 2023 RE = Reumerts Ege i Ballerup. Der kunne hurtigt blive kø http://www.findvej.dk/55.69846,12.35895?zoom=17&maptype=2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg