autobahn 1435 Skrevet 24. August, 2023 (edited) "Beautiful young woman with dangerous curves and an angelic face, but with a totally perverted mind". Sådan starter Kiara sin annonce. Og der er sådan set ikke et komma forkert Skæbnen ville, at Kiara's hjemby er i samme region hvor jeg har spenderet noget af sommeren, inklusive spenderet på nogle af de latinaer som altid, via denne indgang til EU, tilbyder dejlige oplevelser. Nu er Kiara sådan set ikke latina men rendyrket datter af dette mangfoldige land hvor sangriaen flyder, vist nok mest for turisternes skyld. Men lidt forpustet efterhyggesnak afslørede, at hun faktisk også har lidt latina DNA, og af samme grund taler både spansk og portugisisk. Jeg taler ingen af disse romanske sprog, kun fransk. Men det gør Kiara så også! Vi havde faktisk gang i lidt flirtefransk inden jeg gik, men det var for meget mindclash for mig. Og for alle andre, Kiara taler altså også fint engelsk! Besøget kom nemt i stand via WhatsApp. Men SMS er vist også fint (begge numre findes på hendes annonce). Og det er naturligvis pigen på billederne, med et fint indtryk af lækkerheden af størrelse B teenage bryster, spinkel talje og fucking stor lækker røv og saftige lår, som hun på ingen måde holder sig tilbage for at man tager for sig på de hede lagner. Jeg havde kun booket 30 minutter, for lidt for alt det vi var igennem. Inkl. BJ uden, deep throat (uopfordret fra mig: "don't worry, I have a small dick" gengældt med et grin) og uspecificeret fra mig "cum in mouth or face or whatever". Det sidste er lidt unfair og ville stresse mange GPere (taler af erfaring), men min ide var at tage det som det kommer, uden for meget iscenesættelse. Efter indledende massage, Kiara i cowgirl. Hun havde en bomuldstop på, og jeg sørgede for - faktisk under hele seancen - at krænge den ned under disse fine bryster, så de struttede lige i hovedet på mig. Det syn, med Kiara ridende på mig, klynkende og lidt klask i røven fra mig ... det kunne være endt der ! Derefter bl.a. med mig ovenpå, og jeg prøvede mig efterhånden med lidt "hard pounding" (inspireret af hendes annonce: "please fuck me good and hard before you deliver you load in my mouth") mens jeg begravede mit hovede i hendes knaldsorte hår. Alt imens hendes negle kørte rundt på mine baller. Herligt naughty af den unge dame ! Afslutningen klassisk, med Kiara ned på knæ op ad sengekanten mens hun tog sig godt af mig med hånd, BJ og øjenkontakt. Måske har hun også set nogle af mine favorit-episoder fra Cullen's Cuties ? Det blev en af de dage hvor jeg følte jeg bare kunne blive ved med at komme. Og efterfølgende, nogle cute små stænk i hendes ansigt, lidt på læberne og lidt i munden, og bare en masse sperm ud over hendes krop, arme og lår. WOW ! Og mindeværdigt, mens jeg stadig stod der med pikken til fuld skue og hun sad op ad sengekanten med mine stænk over det hele ... faldt vi i snak ! Impulsivt og udramatisk, sengekantsnak i en ny dimension. Hun er i Aalborg resten af ugen, og kommer tilbage engang i september. Skal jeg besøge Kiara igen. JA. https://annoncelight.dk/showad/374932 Redigeret 24. August, 2023 af autobahn 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 24. August, 2023 WHAT et flot ansigt (og vild bagdel) på den dame?! Tak for anmeldelse - jeg må overveje en køretur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjysk Kinkster 48 Skrevet 25. August, 2023 Hvis nordenfjords er jeg klar. Hun er pisse lækker på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 25. August, 2023 Nordjysk Kinkster skrev, for 4 timer siden: Hvis nordenfjords er jeg klar. Hun er pisse lækker på billederne. Men Aalborg er ikke Nordenfjords , hvis det er Limfjorden , du hentyder til .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjysk Kinkster 48 Skrevet 25. August, 2023 Vendelboen skrev, for 2 timer siden: Men Aalborg er ikke Nordenfjords , hvis det er Limfjorden , du hentyder til .. Jo ikke sikkert den smukke ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 21. Oktober, 2023 Kan se hun er i Aarhus lige nu, er der nogen i Aarhus som har været forbi for nyligt og kan fortælle om oplevelsen? Overvejer stærkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 22. Oktober, 2023 (edited) Se min anmeldelse. Mike56 skrev, for 20 timer siden: Kan se hun er i Aarhus lige nu, er der nogen i Aarhus som har været forbi for nyligt og kan fortælle om oplevelsen? Overvejer stærkt Redigeret 22. Oktober, 2023 af udinaturen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg