Hop til indhold

Recommended Posts

Søger et sted hvor der arbejde Thaipiger  i et hus ved Jyllingevej i Vanløse lige på grænsen til Rødover kommune  for 3 år siden , er der forsat Thaipiger der har længe ikke set deres annonce på nette ????

Redigeret af Stenbukken4700

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

Det lyder som huset ved Tudskærvej

https://annoncelight.dk/showad/370663

Der er fortsat aktivitet - Mimi,  med blandede anmeldelser, er vist gået i flyverskjul der ude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet, hvis adresse vi ikke må publicere her, et et bordel der har eksisteret i mange år. Med piger af vekslende nationalitet, og med vekslende anmeldelser.

Man kan være heldig, men der er også mindre gode anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har haft mange gode timer der med den Thaipige som nu var der , har altid fået det jeg betaler for ...

Jeg regner med du ikke tænker på det gule hus men det andet som er meget tæt på, har ikke se de normale piger fra stedet nogen tid, så ved Ikke hvem der er der nu. Det sted jeg tænker på er privat hus, men er Ikke tudsekærvej, der er lige på grænsen mellem Vanløse og Rødovre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

Det er huset på hjørnet af Jyllingevej jeg mener

Hjørnet af Jyllingevej og en lille sidevej er Tudsekærvej, men stedet har stor udskiftning af piger, så ikke nogle fra dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, den 3.9.2023 at 06:07:

hvem er der så nu ? på adressen

Læs første svar på din efterlysning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...