Jernsvinet 13835 Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Nytårsknald i Randers med massage og risiko for blow-up Havde af Line fået fortalt at hendes søde vagtpige gav en rigtig god alm. massage og da jeg hidtil kun havde set hende i korte glimt, hvor jeg syntes hun så rigtig sød ud, måtte det i forbindelse med mit nytårsknald med Line, hvor hun også ville være med på vagt, være på tide at lære hende lidt bedre at kende og også nyde godt af hendes håndværk. Jeg opfandt en, syntes jeg selv rimelig plausibel coverhistorie og drog til Randers, hvor jeg havde overtalt Line og Vagtpigen til at møde lidt tidligere - dvs. kl. 10, så jeg også kunne nå noget mere resten af dagen. Jeg har netop være på juleferie og havde købt en lækker poncho til Line, som hun kan tage på, når hun sidder letpåklædt og venter på kunder. Til Vagtpigen havde jeg fundet sådan er terning med en snemand, der skal drejes på en bestemt måde for at få de rigtige figurer frem på alle 6 sider på en gang, hvis nu hun en dag skulle kede sig Vagtpigen havde stillet en lidt for stor sammenklappelig massagebriks (hun er på jagt efter en mindre ) op i venterummet, hvor jeg fik besked på at ligge mig - jeg vidste ikke rigtig om jeg skulle beholde boxershortsene på eller ej - så jeg beholdt dem på, da Line havde sagt Vagtpigen ikke var til mere end alm. massage - men det var vist overflødigt, da hun senere hev godt op og ned i dem for at komme rigtig til og sagde, at når folk først havde været der et par gange, så tog de dem helt naturligt helt af fra starten. Så hun var ikke så sart, som Line i første omgang havde givet indtryk af I det hele taget var det nemt at tale med vagtpigen under massagen, nærmest ligesom hvis man var til frisør i gamle dage og jeg bemærkede næsten ikke, hvordan hun arbejdede det hele igennem i løbet af 1 times tid, men jeg tror hun var rundt over det hele på en dejlig afslappende måde. På et tidspunkt spurgte hun dog om hun tog for hårdt fast, hvilket jeg benægtede, hvorpå hun så trykkede lidt hårdere et sted, men det var lige tilpas. Selv ørene og hovedbunden blev også masseret. Selvom det er lidt underligt at ligge og snakke ned i et hul i massagebriksenn og ens stemme lyder underligt, fik vi snakket om både det ene og det andet - slet ikke som hos en thaipige, hvor de næsten ikke siger noget eller man virkelig skal gøre sig umage for at forstå og gøre sig forståelig, eller i det hele bare taget lokke et par ord ud af dem, så det mest bliver noget meget overfladisk man kommer ind på. Her er det meget nemmere at snakke med en dansk pige om mænd, koner, børn, nytårsfyrværkeri, motorcykler, ferie og tøj, mv. Da timen var gået, kom Line ind - hun var måske ved at blive lidt utålmodig og trængte til sit nytårsknald og vi gik ind i bollerummet efter jeg kort havde været på toilettet. Først kælede, nusssede og kyssede vi lidt, før hun fik lov til at fortsætte med den lidt mere intime massage med først og fremmest at massere mine boller og pirre jernet med hånden tilsat lidt spyt. Hun så ud til at nyde det, når jeg gispede efter vejret, men hun måtte nu godt have gået lidt mere til stålet inden hun satte kondom på og gik over til at slikke og pirre mig lidt mere mens hun kiggede på mig med sine frække øjne. Selvom hun endnu en gang blev imponeret over hvor stor jeg er, forsøgte hun alligevel at tage mig helt til roden, men opgav dog snart da hun vist havde været til nytårsfrokost og stadig havde lidt ondt i halsen. Men nu var hun ved at være tændt og syntes jeg skulle slikke hende til en dejlig orgasme. Startede dog med at slikke hendes bryster som smagte dejligt af lidt salt, før jeg bevægede mig længere sydpå og snart var lige ved at få ørene klemt i maskinen. Line ville nu gerne have mig til at kneppe sig, men jeg måtte lige have hende til at varme jernet lidt op igen med munden. Satte mig derfor op over hendes bryster, så jeg kunne drille hende lidt med kun at få lov til at sutte på spidsen, men hun ville nu hele tiden gerne have lidt mere, så jeg gav den lidt gas, uden dog at gå for dybt. Jernet var nu jernhårdt og klar til aktion, men vi måtte med fælles hjælp lige tage tilløb en 3 gange, før jeg langsomt kunne trænge helt op og give den mere og mere gas - tror Line nåede at komme 2 gang, før jeg kippede hende om på siden og satte turbo på, da hun bad mig om at få lov at mærke min varme sperm oppe i sig for første gang. Vi lå længe sådan, medens jeg pumpede de sidste dråber ud i kondomet, så hun var imponeret over, hvor meget der var, da jeg endelig trak mig ud og vi gik i bad sammen. Jo, det var et rigtigt nytårsknald Jeg sagde nu hurtigt farvel til Line og vagtpigen og begav mig på vej ud af Randers, hvor min bror ringede og jeg blev klar over min coverhistorie, måske ikke havde været helt så vandtæt, som jeg havde tænkt, da han havde ringet til min kone og spurgt om jeg ikke kom derud, hvor jeg havde fortalt min kone, at jeg ville være. Heldigvis havde hun en aftale om at hun skulle til frisør, så hun har nok haft andet at tænke på og hun og jeg fik morgenen efter glæde af både frisørens, massørens og Lines arbejde - så jeg håber ikke hun stiller yderligere spørgsmål til min tidsplan - så stiller jeg til gengæld heller ikke spørgsmål til prisen for at gå til frisør PS. Line fik også en rød konvolut med kr. 300,-, som er min ekstrapræmie til den heldige vinder af konkurrencen om 45 min med Line '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>, så vinderen kan vælge mellem enten 15 min extra med Line eller en times massage af Vagtpigen, hvis hun ellers er med på vagt, den dag præmien skal indløses - Vinderen må selv aftale nærmere Extrapræmien blev udløst i forbindelse med at "glædespigen" Gitte endelig blev ekskluderet fra Eroguide Redigeret 4. Januar, 2014 af Jernsvinet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Januar, 2014 Atter en herlig beretning fra Jernsvinet. Det er et interessant koncept, Line har fået bikset sammen, men man skal vel sætte to timer af for at nå det hele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisken31 Skrevet 4. Januar, 2014 Ja det skal man, men det er super lækkert :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Januar, 2014 Så er det jo interessant for segmentet af os plejehjemsbeboere. Vi har jo hele dagen for os . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sonja 11 Skrevet 4. Januar, 2014 Man kan jo også nøjes med en halv times rigtig massage dog vil det så ikke være hele kroppen jeg kommer igennem Jernsvinet: mange tak for de pæne ord og dejligt du synes det var en god massage :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Januar, 2014 Jeg takker selvfølgelig og hr jernmand for endnu en hyggestund og den flotte anmeldelse smiler. Virkelig dejligt med glad tilfredse gæster. Stort knus og kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg