Hop til indhold
ppd

Bomberydere fjerner erotisk legetøj

Recommended Posts

ppd skrev, for 11 timer siden:

"Et område omkring Bredkildevej i Kalundborg blev onsdag aften spærret af, efter der var blevet fundet en mistænkelig genstand"

B)

Haha, ja. Jeg læste det godt. Det er noget værre noget med sådan noget sexlegetøj… :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 12 timer siden:

det er konsekvensen når pakkeposten ikke vil gå ind med pakken til dørmåtten, men blot lægger den ved fortovet.

Den internationalt anerkendte "Fru Drusse Doktrin" foreskriver ellers at pæne piger,  bruger indgangen med "måtten", desværre er der alt for mange danske og udenlandske chauffører der ikke kender den .....

Jeg fik engang en sms om morgenen at pakken var på vej, og næste dag at jeg kunne hente den 16 km væk ....... har også fået en sms fra en fragtmand om at pakken var leveret på Brombærvej xx, det skulle have været Blåbærvej xx ....... og lagt "ved fortorvet", hvad med oven på skraldespanden med frit udsyn ,  DAO er verdensmestre  ...........

Stod der noget om at "Rullemarie" var blevet tændt af at håndtere sex legetøj?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...