ppd 7847 Skrevet 24. August, 2023 "Et område omkring Bredkildevej i Kalundborg blev onsdag aften spærret af, efter der var blevet fundet en mistænkelig genstand" https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2023-08-24-bomberyddere-kaldt-ud-til-erotisk-legetoej 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2945 Skrevet 24. August, 2023 @SweetKisses har flyttemændene tabt din værktøjskasse ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 24. August, 2023 det er konsekvensen når pakkeposten ikke vil gå ind med pakken til dørmåtten, men blot lægger den ved fortovet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nysgerrig M 4 Skrevet 24. August, 2023 Der plejer ellers at stå er det er diskret levering. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 24. August, 2023 (edited) ppd skrev, for 11 timer siden: "Et område omkring Bredkildevej i Kalundborg blev onsdag aften spærret af, efter der var blevet fundet en mistænkelig genstand" Haha, ja. Jeg læste det godt. Det er noget værre noget med sådan noget sexlegetøj… Redigeret 24. August, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hibiscus 20 Skrevet 24. August, 2023 gerog skrev, for 12 timer siden: det er konsekvensen når pakkeposten ikke vil gå ind med pakken til dørmåtten, men blot lægger den ved fortovet. Den internationalt anerkendte "Fru Drusse Doktrin" foreskriver ellers at pæne piger, bruger indgangen med "måtten", desværre er der alt for mange danske og udenlandske chauffører der ikke kender den ..... Jeg fik engang en sms om morgenen at pakken var på vej, og næste dag at jeg kunne hente den 16 km væk ....... har også fået en sms fra en fragtmand om at pakken var leveret på Brombærvej xx, det skulle have været Blåbærvej xx ....... og lagt "ved fortorvet", hvad med oven på skraldespanden med frit udsyn , DAO er verdensmestre ........... Stod der noget om at "Rullemarie" var blevet tændt af at håndtere sex legetøj? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg