Listelømmel 301 Skrevet 23. August, 2023 En annonce uden billeder, kan tolkes i mange retninger. Har nogen besøgt denne smukke brunette, Cille? https://annoncelight.dk/showad/382886 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 24. August, 2023 Listelømmel skrev, for 20 timer siden: En annonce uden billeder, kan tolkes i mange retninger. Har nogen besøgt denne smukke brunette, Cille? https://annoncelight.dk/showad/382886 Du skal nok regne med, det er svindel. Se feks denne: https://annoncelight.dk/showad/382941 næsten ens tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 24. August, 2023 (edited) Tænker ikke mange har besøgt en ny pige uanset hun siger, hun hedder Cille, 8-9 timer efter hendes profil er oprettet og du efterlyser besøg.... Tænker man altid bare kan maile eller snappe eller ringe og er der ingen svar indenfor kort tid efter den dag, de annoncerer (eller Luca mobile, kun tlfsvar osv), så ved man godt selv, hvad klokken har slået og den har slået s.v.i.n.d.e.l Og er det ikke nok, selv at maile eller "se svindel, når den dukker op", så har Lovingboobs 200% ret.... Smuk og ung kvinde med dejlige former - Annoncelight Vil du vide mere om priser og info - Annoncelight (man kan søge på buzzwords, hele sætninger og lige checke, om der er flere enslydende annoncer....trommehvirvel, dadadaaaaa: pudsigt hva´?!) Sidste uge var det snap (2 svarede aldrig, 1 ville have en ført et fysisk sted hen, hvor man så skulle aflevere pengene) og forrige måned var det via mail med danske navne og efternavne på gmail med invitation til den klassiske betalingsside. Enten er det organiseret svindel orkestreret fra kontorer i et andet land eller det er små svindlere fra Danmark. Vil du have Mette, Cille eller Natasha (aka Bent, Bjarne og Bo) - kan være Trine (Torben) kommer i morgen d. 25/8 (99 af 100 med mail og snap er svindlere, snydere, falske, stjålne, lokkende banditter: hvornår mon folk forstår det (og fx bare selv kontrollerer og finder beviserne) Citat Smuk og ung kvinde med dejlige former Hovedstadsområdet 22/08 2023 14:41 Jeg er en naturlig voksen kvinde der elsker sex. Jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem, så derfor er diskretion en selvfølge. Jeg er 172 cm høj og vejer 62 kg, så har jeg små bryster og er glatbarberet. Vil du vide mere om priser og info så kontakt mig og jeg vender tilbage hurtigst muligt :). kys Mette Citat Lækker smuk brunette Kolding Sydjylland 23/08 2023 13:15 Jeg er en naturlig voksen kvinde der elsker sex. Jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem, så derfor er diskretion en selvfølge. Jeg er 183 cm høj og vejer 74 kg, så har jeg små bryster og er glatbarberet. Vil du vide mere om priser og info så kontakt mig og jeg vender tilbage hurtigst muligt :). kys Cille. Citat Ung og forførende Blondine Viborg Incall Midtjylland I dag, kl 11:12 Jeg er en naturlig voksen kvinde der elsker sex. Jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem, så derfor er diskretion en selvfølge. Jeg er 176 cm høj og vejer 69 kg, så har jeg små bryster og er glatbarberet. Vil du vide mere om priser og info så kontakt mig og jeg vender tilbage hurtigst muligt :). kys Natasha. Redigeret 24. August, 2023 af Martijes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 24. August, 2023 Jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem - Annoncelight Søg buzzwords og sætninger, der ikke er helt gængse. Fx "jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem". Næppe mange, der skriver præcis den sætning i deres annonce. Nem, hurtig kontrol ofte. Viborg Seomagyal Mamiosa190gmail.com Kolding Fantasticaloe [email protected] Gentofte Missladym [email protected] Et lille bitte mønster kan anes og generelt er de fleste/alle svindelnumre med nemme kendetegn: Underlige navne Mailadresser Snapnavne Underlig tekst eller skift mellem dansk/engelsk (sidste uge var det er en "dansker"; der pludselig skrev "no sms") Luca mobile (svarer hver eneste gang) Ingen svar trods aktuel annonce (man kan være syg, miste kontakt, få for mange mails fx) men man laver jo ikke en annonce og ikke svarer ret hurtigt (Sexkøbende) mænd VIL bare snydes og VIL bare tro, netop de har fundet guld.....det er jo hele pointen for svindlerne, køre på det lokkende, pirrende, unge, billige, studerende mm) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 24. August, 2023 Jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem - Annoncelight Ung og forførende Blondine Viborg Incall i dag kl. 11:12 Jeg er en naturlig voksen kvinde der elsker sex. Jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem, så derfor er diskretion en selvfølge. Jeg er 176 cm høj og vejer 69 kg, så har jeg små bryster ... Læs mere Seomagyal Midtjylland Jeg mød dig Privat og tilbring hyggelige timer med dig, kun hos dig eller på hotel i dag kl. 09:57 Hej frække VELKOMMEN TIL MIN SIDE ... Læs mere Pri. Chelle Jylland Lækker smuk brunette Kolding 23/08 2023 13:15 Jeg er en naturlig voksen kvinde der elsker sex. Jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem, så derfor er diskretion en selvfølge. Jeg er 183 cm høj og vejer 74 kg, så har jeg små bryster ... Læs mere fantasticaloe Sydjylland Smuk og ung kvinde med dejlige former 22/08 2023 14:41 Jeg er en naturlig voksen kvinde der elsker sex. Jeg tilbyder blid sikker sex i mit private hjem, så derfor er diskretion en selvfølge. Jeg er 172 cm høj og vejer 62 kg, så har jeg små bryster ... Læs mere Missladym Hovedstadsområdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg