Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan i hvert fald ikke anbefale hende i Jernbanegade. 

Slap omgang massage og et håndjob som var så voldsomt at man skulle tro hun var oplært af Arne i Blinkende Lygter. 

Damn.. hun var vild og hård på en ufed måde. Som om det bare skulle afvikles lynhurtigt, med mere fart og hårde ryk på. 

Kommer ikke der igen! 

Skrevet

Øv sucks, det er der ikke meget sjov ved. Var den en privat/diskret thai eller en ved en klinik?

Skrevet
HG Wells skrev, for 2 minutter siden:

Øv sucks, det er der ikke meget sjov ved. Var den en privat/diskret thai eller en ved en klinik?

En klinik. Tro kun der er en i den gade. 

Skrevet

Så ved jeg nok hvor der er henne. Der er lang tid siden jeg har været der, og havde egentlig overvejet en tur snart… men måske man lige skulle vente ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

Har ellers altid kun fået den allerbedste behandling hos Suree i Jernbanegade. :huh:

• 4 months later...
Skrevet

Ellers er der vel Nangs thaimassage.

jeg har været der et par gange. Første gang fik jeg dybt og varmt BJ af en lille Thai med store silicone bryster. Anden gang var det FS.

er der nogen der ved hvor hun er nu.? Det er ikke hende der er billeder af i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/317253

Skrevet
Bobler26 skrev, for 6 timer siden:

Ellers er der vel Nangs thaimassage.

jeg har været der et par gange. Første gang fik jeg dybt og varmt BJ af en lille Thai med store silicone bryster. Anden gang var det FS.

er der nogen der ved hvor hun er nu.? Det er ikke hende der er billeder af i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/317253

FS hvad betyder det?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.