Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan i hvert fald ikke anbefale hende i Jernbanegade. 

Slap omgang massage og et håndjob som var så voldsomt at man skulle tro hun var oplært af Arne i Blinkende Lygter. 

Damn.. hun var vild og hård på en ufed måde. Som om det bare skulle afvikles lynhurtigt, med mere fart og hårde ryk på. 

Kommer ikke der igen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 2 minutter siden:

Øv sucks, det er der ikke meget sjov ved. Var den en privat/diskret thai eller en ved en klinik?

En klinik. Tro kun der er en i den gade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ved jeg nok hvor der er henne. Der er lang tid siden jeg har været der, og havde egentlig overvejet en tur snart… men måske man lige skulle vente ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers er der vel Nangs thaimassage.

jeg har været der et par gange. Første gang fik jeg dybt og varmt BJ af en lille Thai med store silicone bryster. Anden gang var det FS.

er der nogen der ved hvor hun er nu.? Det er ikke hende der er billeder af i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/317253
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobler26 skrev, for 6 timer siden:

Ellers er der vel Nangs thaimassage.

jeg har været der et par gange. Første gang fik jeg dybt og varmt BJ af en lille Thai med store silicone bryster. Anden gang var det FS.

er der nogen der ved hvor hun er nu.? Det er ikke hende der er billeder af i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/317253
 

FS hvad betyder det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...