Hop til indhold
cassanova

SODA, udviklede sig desværre til en fuser....

Recommended Posts

Jeg så frem til besøget ved SODA , hun får fine anmeldelser. Aftalte en tid via SMS og det skulle være full package , hvilket var ok. Jeg møder op på stedet til aftalte tid. En fortravlet og stresset bordelmutter åbner døren.Ikke særligt venligt viser hun mig ned i underetagen og ind i massagerummet , smagfuldt indrettet, pænt , rent og lyst , perfekt. Bordelmutter er forvirret og stresset og kigger i hendes smartphone og spørger til mit tlfnummer og om det er mig der har booket , og ja jeg bekræfter at det er mit nummer. Hun fortæller mig at hun har mange kunder og har travlt og er presset på tiden. Hun spørger nu om jeg kan vente et kvarter på SODA, som jeg ikke har set endnu. Her hopper “ kæden af” og jeg fortæller at vi stopper her og  at jeg ophæver aftalen, overrasket og arrogant indvilger hun i dette. Jeg nåede desværre aldrig at møde SODA. Massageklinikken er ganske smagfuldt indrettet , lyst og lækkert, noget af det bedste jeg har oplevet i Danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende ca. en gang om ugen i et års tid. Og det er kun glippet en gang at tiden for aftalen er smuttet.

Det bør selvfølgelig ikke ske, men hun er absolut en oplevelse værd.

Særlig hvis søsteren (bordelmutter?) deltager i en erotisk massage. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cassanova  - efter det du skriver, så er det vist dig som er stresset, - vente dog 15 min. på samvær med en lækker thaipige i stedet for at blive drengesur.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig meget. Har 3 gange besøgt Soda i Esbjerg - alle 3 gange har Soda selv åbnet døren.

Aldrig er en aftale glippet.

Har kun haft gode oplevelser hos Soda - ærgerligt, at din aftale ikke blev overholdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KAN skrev, for 8 timer siden:

Det undrer mig meget. Har 3 gange besøgt Soda i Esbjerg - alle 3 gange har Soda selv åbnet døren.

Aldrig er en aftale glippet.

Har kun haft gode oplevelser hos Soda - ærgerligt, at din aftale ikke blev overholdt.

Nå ok. Det var ikke tilfældet da jeg var på besøg. Ja jeg håbede også på en god oplevelse, må prøve igen . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bjørn skrev, den 23.8.2023 at 10:16:

Jeg har besøgt hende ca. en gang om ugen i et års tid. Og det er kun glippet en gang at tiden for aftalen er smuttet.

Det bør selvfølgelig ikke ske, men hun er absolut en oplevelse værd.

Særlig hvis søsteren (bordelmutter?) deltager i en erotisk massage. :wub:

Hvor i byen er det ca?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...