Hop til indhold
Kampvogn

Frodig moden kvinde på visit I AALBORG.. EROTISK BODY TO BODY OLIE MASSAGE SVINDEL! Hold jer langt væk fra Victoria!

Recommended Posts

FALSKE BILLEDER!!!
Hun annoncere med at alt inkluderet i hendes priser, dog ender man med og at betale   1000kr for at spille den af på sej selv i 30min,  mens noget der ligner en virkelig fed i og frastødende Sydamerikaner ligger og stønner mærkelig ved siden af! (Det er på ingen måder hende på billederne) jeg prøver og få hende til at sutte min pik, men det ville hun ikke rigtig og  hun virkede heller ikke rigtig til at kunne finde ud det. Ydermere så lå hun på maven stort set hele tiden, hun ville heller ikke have jeg rørte ved hendes bryster, da var for følsomme og til sidste ville hun så ikke Megafransk trods jeg havde betalt for ydelsen!

jeg har aldrig nogensinde oplevet så dårlig en service og mangle på samme, trods gange gør hende opmærksom på at jeg betalt hende for den ydelse jeg ikke vil udføre!!

https://annoncelight.dk/showad/362763

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overså denne anmeldelse, besøgt i Herning - havde samme dårlige oplevelse, skulle være gået ved ankomst, så min egen fejl..

LP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...