Kampvogn 7 Skrevet 23. August, 2023 FALSKE BILLEDER!!! Hun annoncere med at alt inkluderet i hendes priser, dog ender man med og at betale 1000kr for at spille den af på sej selv i 30min, mens noget der ligner en virkelig fed i og frastødende Sydamerikaner ligger og stønner mærkelig ved siden af! (Det er på ingen måder hende på billederne) jeg prøver og få hende til at sutte min pik, men det ville hun ikke rigtig og hun virkede heller ikke rigtig til at kunne finde ud det. Ydermere så lå hun på maven stort set hele tiden, hun ville heller ikke have jeg rørte ved hendes bryster, da var for følsomme og til sidste ville hun så ikke Megafransk trods jeg havde betalt for ydelsen! jeg har aldrig nogensinde oplevet så dårlig en service og mangle på samme, trods gange gør hende opmærksom på at jeg betalt hende for den ydelse jeg ikke vil udføre!! https://annoncelight.dk/showad/362763 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjysk Kinkster 48 Skrevet 23. August, 2023 1000 kr. Gisp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lp41 7 Skrevet 30. August, 2023 Overså denne anmeldelse, besøgt i Herning - havde samme dårlige oplevelse, skulle være gået ved ankomst, så min egen fejl.. LP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg