Hop til indhold

Pokertråd

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter, har fulgt med her nogle år. Vil gerne begynde at bidrage med anmeldelser og sådan også, men tænkte jeg ville starte med en tråd om poker, da det ligesom gp-miljøet er lidt tabubelagt og at der måske kunne være et sammenfald mellem pokerspillere, der typisk har lidt kontanter på hånden og så folk der besøger damer.

Kan ikke lige se at der er en tråd om emnet. Hvis mods ikke vil have sådan en diskussion, så endelig fjern den igen :)

Alt om poker, fx, klubber at spille i (self ikke adresser), events, online-poker, historier om hænder, røverhistorier mv.

Det kan selvfølgelig være jeg er den eneste, der spiller poker herinde og den her falder til jorden som en sten, men sådan må det være så! :mrgreen:

edit: jeg må åbenbart kun lave ét indlæg om dagen. Må være fordi jeg er ny, så kan ikke svare

Redigeret af luketheduke

Skrevet

Personligt har jeg kun spillet om nogle småbeløber mellem venner, så i forhold til pokermiljøet kan jeg nok ikke bidrage med så meget, men det her kan jeg bidrage med viden om:

luketheduke skrev, for 24 minutter siden:

edit: jeg må åbenbart kun lave ét indlæg om dagen. Må være fordi jeg er ny, så kan ikke svare

Det er en restriktion der ligger på alle profiler de første 24 timer - derefter kan du begynde at skrive i vildskab.

Skrevet

Jeg har spillet relativt meget, og relativt højt.

Nu er det kun for hyggen i ny og næ…. Hvad søger du med tråden ? ☺️

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.